نیروهای اوکراینی 20 موشک دیگر را به سمت دونتسک شلیک کردند

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر نیروهای اوکراینی 20 موشک دیگر را به سمت دونتسک شلیک کردند
نیروهای اوکراینی 20 موشک دیگر را به سمت دونتسک شلیک کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2022
اشتراک
نماینده جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی: نیروهای اوکراینی 20 راکت "گراد" به دونتسک شلیک کردند.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی آتش بس گزارش می دهد که در ساعت 17:40 به وقت مسکو، نیروهای اوکراینی 20 موشک دیگر از گراد (Grad MLRS) در منطقه پتروفسکی دونتسک شلیک کردند.
"آتش از سمت تشکیلات مسلح اوکراین در جهت ثبت شد: ساعت 17:40 (مصادف با زمان مسکو) - شهرک گئورگیوکا - شهر دونتسک (منطقه پتروفسکی): 20 موشک از BM-21 Grad شلیک شد. در این پیام در کانال نمایندگی تلگرام آمده است.
منطقه پتروفسکی دونتسک در حومه غربی پایتخت DPR قرار دارد و دورترین قسمت شهر از مرکز است. از سال 2014، زمانی که جمهوری خلق چین استقلال خود را از کیف اعلام کرد، این منطقه که از خط تماس خارج از شهر مارینکا شروع می شود، مرتباً توسط نیروهای اوکراینی گلوله باران می شود.
روسیه در 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرملیتازه کردن و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала