روسیه یک پهپاد شناسایی اوکراینی را سرنگون کرد

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Самоходный ЗРПК наземного базирования "Панцирь-С" на учениях ПВО в рамках маневров «Восток-2018»
Самоходный ЗРПК наземного базирования Панцирь-С на учениях ПВО в рамках маневров «Восток-2018» - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه از سرنگونی پهپاد شناسایی تو-۱۴۳ اوکراین توسط پدافند هوایی این کشور خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرلشکر ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور یک پهپاد شناسایی اوکراین، تو-۱۴۳ ریس، را در ۲۴ ساعت گذشته سرنگون کرده است.
"تو-۱۴۳ ریس" یک پهپاد شناسایی شوروی با وزن ۱۲۳۰ کیلوگرم است که برای شناسایی تاکتیکی در ارتفاع پایین در خط مقدم طراحی شده است. در مجموع، ۹۵۰ دستگاه از این دست بین سال‌های ۱۹۷۳ و ۱۹۸۹ در اتحاد جماهیر شوروی تولید شد.
سفیر جدید آمریکا در اوکراین زن خواهد بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.04.2022
ده ها مورد از تاسیسات اوکراین مورد هدف قرار گرفتند
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند. به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала