پهپادهای روسی خواهند توانست به طور خودکار تجهیزات ناتو را شناسایی کنند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر پهپادهای روسی خواهند توانست به طور خودکار تجهیزات ناتو را شناسایی کنند
پهپادهای روسی خواهند  توانست به طور خودکار تجهیزات ناتو را شناسایی کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2022
اشتراک
یک منبع آگاه امروز پنجشنبه اعلام کرد پهپادهای شناسایی و تهاجمی روسیه کاتالوگ دیجیتالی دریافت خواهند کرد که به آنها امکان خواهد دادتجهیزات نظامی کشورهای ناتو را به طور خودکار شناسایی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، این منبع گفت: "پهپادهای شناسایی و حمله شناسایی روسیه یک کاتالوگ دیجیتال با تصاویر الکترونیکی تجهیزات نظامی ارتش های کشورهای ناتو ،دریافت خواهند کرد. این به آنها امکان می دهد تا به طور خودکار آن را در میدان جنگ شناسایی کرده و نقشه موقعیت مواضع دشمن را مستقیماً در دستگاه خود ایجاد کرده و به مقر فرماندهی انتقال دهند".
این منبع تصریح کرد که این کاتالوگ شامل تصاویر نوری تسلیحات ناتو هم در دامنه مرئی و هم در دامنه مادون قرمز خواهد بود.
منبع توضیح داد: "این به دلیل الگوریتم های یادگیری شبکه عصبی شکل گرفته اکه به شما امکان می دهد نمونه های تجهیزات را در شرایط محیطی مختلف، از جمله با نوردهی کوتاه، به طور دقیق شناسایی کنید (تجهیزات برای چند ثانیه یا کمتر قابل مشاهده است) و همچنین زمانی که تنها بخشی از نمونه وارد میدان دید پهپاد می شود - زمانی که، برای مثال، تنها بخشی از یک خودروی جنگی از یک پناهگاه قابل مشاهده است."
توانمندی های جدیدترین پهپاد  روسی اعلام شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.02.2022
توانمندی های جدیدترین پهپاد روسی اعلام شد
در سال های اخیر، نیروهای مسلح روسیه به طور فعال از هواپیماهای بدون سرنشین کلاس های مختلف استفاده می کنند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور در نوامبر سال گذشته خاطرنشان کرد، تعداد پهپادهای در حال خدمت در ارتش روسیه در آن زمان از دو هزار فروند فراتر رفت.
هواپیما های بدون سرنشین به طور فعال در چارچوب عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین هم برای عملیات شناسایی شامل کشف تاسیسات نظامی اوکراین و هم برای ماموریت های ضربتی استفاده می شود. وزارت دفاع روسیه بارها فیلم هایی را از حملات پهپاد به خودروهای زرهی، انبارها و مواضع نیروهای مسلح اوکراینی نشان داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала