مواد غذایی جوان کننده پوست

© Fotolia / Marilyn Barboneمواد غذایی جوان کننده پوست
مواد غذایی جوان کننده پوست
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2022
اشتراک
الگ آباکوموف پزشک متخصص ریه و سالمندان و پاتولوژی در مسکو محصولاتی را که جوانی پوست را افزایش می دهند، نام برد.
به گزارش اسپوتنیک، این متخصص می گوید: " زنان و مردان به دنبال زیبایی و جوانی پول های زیادی خرج می کنند و آماده هستند تا به یک متخصص پوست مراجعه کنند. اما زیبایی واقعی با محتویات بشقاب شما برای صبحانه، ناهار و شام مرتبط است."
اولین مواد غذایی که باعث طولانی شدن جوانی و سلامت پوست می شود، ماهی و سایر آبزیان هستند. در آنها ویتامین های گروه A و E و همچنین زینک است که به ارگانیزم کمک می کند تا کلاژن تولید کند و بر خاصیت ارتجاعی پوست تاثیر دارد.
به گفته ی وی موثر ترین ماده برای پوست، صدف است اما افرادی آنرا دوست ندارد برای همین ماهی چرب برایشان مفید است. ماهی هرچه پرچرب تر، میزان امگا ۳ بیشتری دارد که باعث تقویت و رطوبت پوست می شود."
جایگاه دوم به مرکبات تعلق دارد. استفاده روزانه از ویتامین C تاثیر خوبی بر سیستم ایمنی داشته و پیری پوست را کند می کند. وی افزود که این ویتامین به میزان زیاد در اسفناج، کلم و رز وحشی است.
جایگاه سوم متعلق به توت های سیاه است. به طور مثال بلوبری و تمشک وحشی است. آنها بمب های آنتی اکسیرانی هستند که التهاب را تسکین داده، کلسترون را عادی می کنند و می توانند با کمک پلی فنول های موجود در ترکیب خود، سلول های آسیب دیده از چین و چروک را بازیابی نمایند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала