آمریکا 800 میلیون دلار به اوکراین کمک نظامی ارسال می کند

© Photo / Public domain / DVIDS / SSgt Eunique Stevensآمریکا 800 میلیون دلار به اوکراین کمک نظامی ارسال می کند
آمریکا 800 میلیون دلار به اوکراین کمک نظامی ارسال می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.04.2022
اشتراک
پنتاگون در طی یک ماه، 800 میلیون دلار کمک نظامی به کی یف ارسال خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نماینده ارشد پنتاگون اعلام کرد، ایالات متحده امیدوار است ارسال کمک های نظامی به اوکراین به عنوان بخشی از بسته جدید 800 میلیون دلاری، ظرف یک ماه تکمیل شود.

وی گفت: " در خصوص بسته 800 میلیونی، در مجموع تا چهار هفته طول می کشد تا ارسال آن کامل شود. "

یک مقام ارشد آمریکایی خاطرنشان کرد، ارسال کمک های نظامی به خارج از کشور، به طور معمول، 3-4 روز پس از تایید رسمی توسط دولت فدرال انجام می شود.
واشنگتن پست به نقل از مقامات آمریکایی ناشناس گزارش می دهد که پنتاگون ممکن است هاموی های زرهی و تجهیزات مدرن از جمله هویتزر را به اوکراین منتقل کند.
گنجانده شدن چند شرکت چینی در لیست سیاه پنتاگون+ جزئیات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
کمک ۹۵ میلیون دلاری آمریکا برای تقویت سیستم هوایی تایوان
این روزنامه گفت: مقامات ایالات متحده گفته اند که دولت بایدن آماده است تا دامنه تسلیحاتی که به اوکراین عرضه می کند را به طور چشمگیری گسترش دهد، در حالی که پنتاگون قصد دارد هاموی های زرهی و سایر تجهیزات پیشرفته را منتقل کند. بسته کمکی جدید ممکن است ۷۵۰ میلیون دلار هزینه داشته باشد.
طرح های اولیه مورد بحث در واشنگتن همچنین شامل هلیکوپترهای Mi-17، هویتزرها، پهپادهای دفاعی ساحلی و لباس های محافظتی در صورت حمله شیمیایی، بیولوژیکی یا هسته ای بود. مقامات گفتند که مشخص نیست که آیا همه این موارد وارد بسته نهایی می شوند یا خیر.
پیشتر رویترز به نقل از دو منبع آگاه گزارش داده بود که ایالات متحده ۷۵۰ میلیون دلار کمک نظامی اضافی به اوکراین را در روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала