جشن عروسی سوپر مدل و بازیکن محبوب دنیای فوتبال در کاخ باشکوه +عکس، ویدئو

© AP Photo / Joel RyanActor David Beckham, right, poses with his son Brooklyn Beckham for photographers upon arrival at the premiere of the film 'King Arthur The Legend Of The Sword'', in London, Wednesday, May 10, 2017
Actor David Beckham, right, poses with his son Brooklyn Beckham for photographers upon arrival at the premiere of the film 'King Arthur The Legend Of The Sword'', in London, Wednesday, May 10, 2017 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
اشتراک
عکس‌های مراسم عروسی لاکچری و پر زرق و برق بروکلین بکام و نیکولا پلتز در فلوریدا آمریکا بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، مراسم عروسی بروکلین پسر بزرگ دیوید بکام با نیکولا پلتز در سواحل فلوریدا با تجملات بسیار روز شنبه و در عمارت پدر داماد، ستاره پیشین تیم ملی انگلیس برگزار شد.
در مراسم عروسی بروکلین بکام ۲۳ ساله و نیکولا پلتز ۲۷ ساله، ده‌ها ستاره در میان ۳۰۰ میهمان معروف حضور داشتند و این جشن بیش از ۳ و نیم میلیون دلار معادل ۳ میلیون پوند هزینه داشته است.
از نکات قابل جالب این مراسم دعوت رسمی از ‌پرنس ویلیام و کیت میدلتون بود که توسط دیوید بکام و ویکتوریا دعوت شده بودند اما پرنس ویلیام کتبا ضمن آرزوی شادی برای این زوج، اعلام کرده بود که نمی‌تواند در این مراسم حضور داشته باشد. همچنین پرنس هری و مگان مارکل با اینکه این روزها در آمریکا ساکن هستند و سعی می‌کنند برای خودشان در بین سلبریتی‌های اینستاگرام جایگاهی باز کنند به این مراسم دعوت نشده بودند.
خواننده ۴۷ ساله گروه اسپایس‌گرلز و شوهر ۴۶ ساله فوتبالیستش در مراسم عروسی پسرشان ظاهری شیک و جذاب داشتند. ویکتوریا با لباس نقره‌ای و نیز دیوید در کت و شلواری خوش‌دوخت در کنار همسرش آماده می‌شد تا شاهد ازدواج فرزند ارشدش باشد. این زوج در پایان این عروسی لاکچری با یک جگوار ۵۰۰ هزار دلاری حاضر شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала