جراح قیچی را در شکم بیمار جا گذاشت + جزئیات

© Sputnik / Varvara Gert'eХирургическая операция в больнице
Хирургическая операция в больнице  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
اشتراک
در ونزوئلا یک بیمار در بیمارستانی تحت عمل موفقیت آمیز معده قرار گرفت و به دلیل فراموش کاری جراحان جان باخت. این خبر را روزنامه دیلی میرور منتشر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ایوان چاوز 59 ساله در بیمارستان دانشگاهی ماراکایبو، دومین شهر بزرگ ونزوئلا ، تحت عمل جراحی قرار گرفت. به زودی این مرد شروع به شکایت از درد شکم کرد. علاوه بر این، او تقریباً قادر به غذا خوردن نبود و در رفع حاجت نیز مشکل داشت.
کشف کارخانه کلیه های اهدایی در مصر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2022
محققان بدنبال ساخت دستگاهی کوچک برای شکستن سنگ‌های کلیه بدون جراحی هستند
در ابتدا، پزشکان برای او دارو تجویز کردند، اما سپس تصمیم گرفتند رادیوگرافی بگیرند و متوجه شدند که جراحان قیچی را در معده چاوز گذاشته اند. این مرد تحت عمل جراحی اورژانسی برای برداشتن جسم خارجی قرار گرفت که موفقیت آمیز ارزیابی شد اما با وجود این، پنج روز بعد فوت کرد.
پزشکانی که اولین عمل را انجام دادند، بازداشت اما به زودی آزاد شدند. رئیس بیمارستان دانشگاهی ماراکایبو بیانیه ای صادر کرد که از آن نتیجه می گیرد که مرگ چاوز در نتیجه بیماری وی و نه سهل انگاری همکارانش بوده است. این در حالی است که در حال حاضر یکی از پرسنل بیمارستان در بازداشت به سر می برد و نقش وی در مرگ این بیمار اعلام نشده است.
خانواده چاوز ادعا می کنند که پزشکان به هر طریق ممکن سعی کردند وضعیت واقعی وی را از آنها پنهان کنند و گویا حتی چند ساعت پس از مرگ ایوان چاوز ادعا می کردند که حالش خوب است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала