تصویر جنجالی وایرال شده از کاندید انتخابات ریاست جمهوری فرانسه +عکس

© Photo / PixabayShocked woman
Shocked woman - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
اشتراک
کاربران تصویری از مارین لوپن نامزد حزب "اجتماع ملی" را با هشتگ نژادپرستی در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، مارین لوپن نامزد حزب "تجمع ملی" در رای‌گیری روز یکشنبه توانست همراه با اصلی‌ترین رقیبش امانوئل ماکرون، از مرحله اول انتخابات ریاست‌ جمهوری فرانسه ۲۰۲۲ گذر کند و به مرحله دوم این انتخابات راه یابد. او حدود ۲۳٫۴ درصد آراء را به دست آورده است.
دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، در روز یک‌شنبه ۲۴ آوریل برگزار خواهد شد. در این مرحله دو نامزد پیشتاز، مارین لوپن و امانوئل ماکرون، برای راه یافتن به کاخ ریاست‌ جمهوری با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
اما در بحبوحه‌ی انتخابات ریاست جمهوری، تصوری از این سیاستمدار فرانسوی در فضای مجازی منتشر شده است که رفتار وی به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است. کاربران با تاسف بسیار عنوان می‌کنند مارین لوپن، شخصی است که حتی برای چند ثانیه نتوانست نژادپرستی درونش را کنترل کند و چگونه با این شخصیتش می‌تواند مورد انتخاب مردم باشد؟!
در این تصویر که بازتاب فراوانی داشته، مارین لوپن در کنار یک خانم میانسال سیاه‌پوست ایستاده تا با او عکس بگیرد اما وی انگشتان خود را به گونه‌ای روی شانه‌ی او قرار داده است که دستش به پوست این خانم نخورد و تنها یکی از انگشتانش را روی لباس او قرار داده و در کنارش ژشت عکس گرفته است.
کاربرانی نیز عنوان می‌کنند او پیش‌تر نیز رفتارهای نژادپرستانه از خود نشان داده و حتی آنها را نیز بیان کرده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала