وزیر دفاع نروژ به دلیل افشای روابط غیراخلاقی استعفا داد +عکس

© Fotolia / Africa Studioدختر ماسک دار
دختر ماسک دار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2022
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، دولت نروژ اعلام کرد که "اود راجر انوکسن" وزیر دفاع این کشور پس از افشای روابط غیراخلاقی وی با یک دختر دبیرستانی، ناگزیر از سمت خود استعفا کرده است. "یوناس گار استور" نخست وزیر نروژ نیز در کنفرانس مطبوعاتی چند روز اخیر خود با تأیید پذیرفتن استعفای وزیر دفاع دولتش، گفت: "پس از برملا شدن موضوع، این یک تصمیم ضروری بود."
انوکسن شصت و هفت ساله این گزارش‌ها را تایید کرده و گفت متاسف است. او پیش از این به خبرگزاری NTB نروژ گفته بود: "من چندین انتخاب و قضاوت بد انجام داده‌ام و به خاطر این واقعیت که اقداماتم زندگی را برای دیگران سخت‌تر کرده است، بدون قید و شرط عذرخواهی خواهم کرد."
به گزارش روزنامه‌های محلی نروژ، انوکسن در سال ۲۰۰۵ روابط غیراخلاقی خود را با یک دختر هجده ساله آغاز می‌کند و این دختر که هم اکنون در ۳۰ سالگی به سر می‌برد، در مصاحبه خود گفته است که به دلیل علاقه‌اش به سیاست به انوکسن نزدیک شد.
گار استور، نخست وزیر نروژ به خبرنگاران گفت که انوکسن قبل از منصوب شدن به عنوان وزیر دفاع، پس از انتخابات سراسری سال گذشته، او را در مورد این ماجرا مطلع نکرده بود. وی افزود که این اطلاعات، منجر به نتیجه‌گیری متفاوت می‌شد. وی همچنین خاطرنشان کرد که هر چه زودتر وزیر دفاع جدید معرفی خواهد شد. کاربران از اینکه انوکسن تنها به کلمه "متاسف" است اکتفا کرده است متعجب هستند و با کنایه عنوان می‌کنند انوکسن، وزیر ارتباطات نامشروع؛ این غرب بدون روتوش و چشم و دل سیر است. برخی از کاربران اما معتقدند این اتفاقات در همه‌ی جای دنیا رخ می‌دهند و نمی‌توان آن را به یک منطقه و یا مذهب نسبت داد و تنهای اقدامی که می‌توان مانع از این رخدادها شود افشای این روابط می‌باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала