تبلیغ فروش بلیط کنسرت امیر تتلو در خیابان‌های ایران +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAامیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی
امیر تتلو، خواننده جنجال آفرین ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.04.2022
اشتراک
تبلیغات کنسرت اردیبهشت ماه تتلو در خیابان‌ها جنجالی تازه در فضای مجازی به وجود آورد.
به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از ‏تبلیغات کنسرت اردیبهشت ماه امیرحسین مقصود لو معروف به ‎"امیر تتلو" در خیابان‌های تهران و یا اراک منتشر شده که این موضوع در فضای مجازی سر و صدای زیادی کرده است.
ویدئوهای منتشر شده از پوسترهای تبلیغاتی کنسرت اردیبهشت ماه امیر تتلو که روی دیوارها چسبانده شده نکته‌ای عجیب‌ داشت و آن اینکه در این تبلیغات قید شده امکان خرید ریالی بلیط کنسرت در ایران هم وجود دارد!
کاربرانی در پیام‌های خود در صفحات اجتماعی خبر از دستگیر کردن تبلیغ کنندگان کنسرت تتلو در تهران توسط شهرداری پایتخت را می‌دهند و اما صحت این موضوع هنوز مشخص نشده است.
کاربران نظرات متفاوتی را عنوان می‌کنند. برخی با ابراز تاسف از حامیان این سبک از موسیقی این سوال را می‌پرسند که آیا ترانه‌های این خواننده با وجود حرف‌های زشت در ارزش تبلیغ کردن دارد و آیا شما از موسیقی اصیل ایرانی هم حمایت می‌کنید؟! این کاربران با نگرانی عنوان می‌کنند آینده‌ی ترسناکی در انتظار کودکان و نوجوانان این سرزمین با این سلیقه از موسیقی وجود دارد.
کاربرانی هم از اینکه این اتفاق رخ داده خوشحال هستند و امیدوارند روزی این خواننده جوان و پرطرفدار در کشور خود برای هوادارانش کنسرت برپا کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала