کیش و قشم میزبان هواداران فوتبال در جام جهانی +ویدئو، عکس

© Photo / Nadia Pigasova / Iran-kishکیش
کیش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2022
اشتراک
وزیر ورزش و جوانان ایران اعلام کرد کیش و قشم میزبان هواداران فوتبال جهان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهند بود.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر ورزش و جوانان ایران از حضور وزیر راه قطر برای مذاکره جهت میزبانی ایران از هواداران جام جهانی فوتبال طی روز یکشنبه هفته جاری در جزیره کیش خبر داد.
سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مورد ظرفیت مناطق آزاد کشور برای میزبانی بخشی از هواداران فوتبال و جام جهانی، عنوان کرد: "به دنبال تعاملات و دوستی ایران و قطر، وزارت ورزش و جوانان تمایل به ادامه‌ این پیوندها و ارتباطات در حوزه ورزش دارد. این تعاملات در کنار پررنگ کردن ظرفیت ورزشی کشور می‌تواند فرصتی برای تقویت دیگر موضوعات همچون گردشگری، حمل و نقل مسافر و ... باشد. با توجه به حضور هواداران جام جهانی در مناطق آزاد می‌توانیم ظرفیت حمل و نقل عمومی به ویژه دریایی برای این فرصت پیش آمده را رونق دهیم."
وی همچنین یادآور شد: "پیشنهاد دو شهر کیش و قشم برای میزبانی از هواداران جام جهانی می‌تواند به محکم شدن روابط دو کشور در تعاملات و ارتباطات ختم شود. شهرهای جنوبی کشور به ویژه جزیره زیبای کیش در بحث هتلینگ و خدماتی که به گردشگرها باید بدهیم، مجهزتر است و جلسات هماهنگی در قالب دیدار و گفت‌و گو شروع شده است."
سجادی در ادامه تاکید کرد: "طبق گزارشات رسیده یکشنبه هفته جاری وزیر راه قطر برای مذاکره در جهت میزبانی ایران از هواداران جام جهانی قطر در جزیره کیش حضور خواهند یافت؛ با برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده مقرر شد نمایندگان مربوطه از وزراتخانه‌گردشگری گرفته تا وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی و همچنین نماینده مدیریت مناطق آزاد در این دیدار حضور داشته باشند."
جمعی از کاربران ایرانی عنوان می‌کنند ممکن است این موضوع سبب ورود توریست‌های بیشتری به کشورشان شود و این اتفاق را بهترین فرصت برای جذب سرمایه‌گذار و درآمدزایی می‌دانند و امیدوارند شرایط و زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا بتوانند میزبانی خوبی برای مهمانان باشند و با افتخار سر خود را بلند کنند. برخی از کاربران اما با کنایه‌های فراوان این موضوع را جوک سال عنوان می‌کنند با وضعیتی که در ایران وجود دارد مسئولان برای چه چیزی می‌خواهند برنامه‌ریزی کنند؟!
کاربری نیز درباره این خبر در قسمت نظرات عنوان کرد که از ساکنین کیش است و متاسفانه کیش در ایام نوروز که پذیرای مسافران بود با کمبود آب مواجه شد. او در پیام خود درخواست کرد ابتدا به این مشکلات رسیدگی شود و سپس پذیرای مسافرین جام جهانی قطر باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала