انفجار مجتمع مسکونی در مسکن مهر گرگان

CC BY 4.0 / IRNA / آتش نشانی
آتش نشانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.04.2022
اشتراک
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: حادثه انفجار مجتمع مسکونی در مسکن مهر گلستان گرگان سه نفر مصدوم برجا گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، موسی الرضا صفری شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: حادثه انفجار منزل در یکی از مجتمع‌های مسکن مهر گلستان در گرگان رخ داد که با تماس شهروندان دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و چهار آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: با توجه به بررسی‌های اولیه علت اصلی نشت و تجمع گاز مایع و جرقه ناگهانی رخ بوده کخ انفجار بسیار شدید منزل را در پی داشته است.
وی ادامه داد: متاسفانه سه نفر از اعضا خانواده مصدوم که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
صفری گفت: به علت شدت زیاد انفجار واحدی که حادثه در آن رخ داده تخریب و به مشاعات و واحدهای مجاور مجتمع هم خسارات زیادی وارد شده است.
آتش سوزی در انبار نفت شهر بلگورود روسیه بر اثر حمله  بالگردهای ارتش اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2022
آتش سوزی در انبار نفت شهر بلگورود روسیه بر اثر حمله بالگردهای ارتش اوکراین + عکس و ویدئو
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان بیان کرد: همچنین دو خودرو که در پایین و بیرون مجتمع پارک بوده‌اند هم بر اثر سقوط دیوار پذیرایی واحد حادثه دیده خسارات کلی دیده‌اند.
وی گفت: متاسفانه در بازدید از سایر منازل این مجتمع و بررسی خسارات وارده مشاهده شد که اکثر واحدهای مجتمع در استفاده از وسایل گازسوز به جای لوله کشی استاندارد گاز از شلنگ کشی کاملاً غیراستاندارد و ناایمن استفاده می کنند که می‌توان زنگ هشدار تکرار این گونه حوادث تلخ و ناگوار را به صدا درآورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала