کنایه تند خانم مجری به راهکار‌های برخی مسئولین درباره وضعیت هوا +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / هوای کدام یک از محلات تهران امروز آلوده‌تراست ؟
هوای کدام یک از محلات تهران امروز آلوده‌تراست ؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.04.2022
اشتراک
مژده لواسانی در رابطه با آلودگی هوا با کنایه مسئولین را مورد خطاب قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، مژده لواسانی مجری رادیو و تلویزیون ایران که این روزها در ویژه برنامه ماه رمضان "در پناه عشق" شبکه دوم مقابل دوربین رفته با اظهار نظری تند نسبت به مسئولان درباره آلودگی هوا واکنش نشان داد.
این مجری جوان نسبت به وضعیت آلودگی هوا گفت: "این روز‌ها درد مردم نجیب خوزستان را که کل سال درگیر این هوا هستند رابیشتر درک می‌کنیم امیدوارم غیر از دعا کردن راهکار‌های دیگری نیز به ذهنشان برسد."
کاربران نظرات متفاوتی را عنوان می‌کنند. برخی از کاربران بابت این اظهارنظر و گوشزد این مجری جوان را تحسین می‌کنند اما برخی دیگر از کاربران به تندی واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند گرد و غبار و وضعیت آلوده‌ی هوا سال‌هاست که وجود دارد و این مسئله تنها درد مردم جنوب نیست بلکه مردم در غرب ایران هم نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کند.
کاربرانی نیز با کنایه عنوان می‌کنند نه با دعا کردن این مسئله حل می‌شود و نیازی به استفاده از عقل و فکر کردن مسئولان نیست. گروهی از کاربران با اشاره به برخی مسائل جامعه ایران عنوان می‌کنند وضعیت آب و هوا در ایران هیچ وقت موضوع اصلی نبوده و برای حل آن هیچ اقدام مفیدی صورت نگرقته است چراکه در ایران مسائل حاشیه‌ای بسیاری هست که مسئولان بخواهند به آن بپردازند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала