هنرمند مشهور امریکایی راز زیبایی خود را فاش کرد

© REUTERS / Brendan McDermidДженнифер Лопес выступает на инаугурации Джо Байдена
Дженнифер Лопес выступает на инаугурации Джо Байдена - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2022
اشتراک
جنیفر لوپز بازیگر و خواننده معروف آمریکایی راز زیبایی خود را فاش کرد: به گفته او، این راز مراقبت ویژه از پوست و داشتن نگرش مثبت در زندگی در هر روز است.
به گزارش اسپوتنیک، این ستاره 52 ساله موسیقی پاپ اعتراف کرد که توانایی قرار گرفتن در مسیر افکار مثبت به او کمک می کند جوان به نظر برسد. علاوه بر این، این سلبریتی گفت که بلافاصله پس از بیدار شدن از تلفن همراه استفاده نمی کند.
Актриса и певица Дженнифер Лопес на церемонии вручения CFDA Fashion Awards  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2020
شادابی جنیفر لوپز در سن ۵۱ سالگی +ویدئو، عکس
خاطرنشان می شود که این زن هنرمند روز را با پاکسازی کامل پوست با فوم ژل مانند JLo Beauty ، برند متعلق به خود آغاز می کند. پس از آن، خواننده جملات تاکیدی را می خواند که کارت هایی با متن آنها در حمام او قراردارد . جنیفر لوپز می گوید: "خوشبختی شما در درون شما نهفته است. احساسات مثبت را گرامی بدارید و در نتیجه می توانید در برابر هر مشکلی مقاومت کنید."
هنرمند مشهور آمریکایی بعد از تمرینات معنوی، یک سرم مرطوب کننده با مجموعه ای از روغن های طبیعی را به صورت خود می مالد. او ادعا می کند که عصاره زیتون به او کمک می کند تا با چین و چروک مبارزه کند و پوستش را درخشان نشان دهد. علاوه بر این، لوپز روزانه از لوسیون ضد آفتاب و همچنین یک کرم طراوت بخش حاوی پپتیدها برای اطراف چشمانش استفاده می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала