سفر وزیر راه قطر به کیش برای هماهنگی میزبانی از تیم های جام جهانی

© Photo / IRNAجزیره کیش
جزیره کیش  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.04.2022
اشتراک
وزیر ورزش و جوانان ایران از حضور وزیر راه قطر برای مذاکره جهت میزبانی ایران از هواداران جام جهانی فوتبال طی روز یکشنبه هفته جاری در جزیره کیش خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خانه ملت، حمید سجادی، وزیر ورزش ایران در مورد ظرفیت مناطق آزاد این کشور برای میزبانی بخشی از هواداران فوتبال و جام جهانی گفت: به دنبال تعاملات و دوستی ایران و قطر، وزارت ورزش و جوانان تمایل به ادامه‌ این پیوندها و ارتباطات در حوزه ورزش دارد.
وزیر ورزش و جوانان ایران ادامه داد: این تعاملات در کنار پررنگ کردن ظرفیت ورزشی کشور می‌تواند فرصتی برای تقویت دیگر موضوعات همچون گردشگری، حمل و نقل مسافر و ... باشد. با توجه به حضور هواداران جام جهانی در مناطق آزاد میتوانیم ظرفیت حمل و نقل عمومی به ویژه دریایی برای این فرصت پیش آمده را رونق دهیم.
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2022
گزارش و تحلیل
ایران میزبان بازدید کنندگان جام جهانی در کیش و قشم
وی یادآور شد: پیشنهاد دو شهر کیش و قشم برای میزبانی از هواداران جام جهانی می تواند به محکم شدن روابط دو کشور در تعاملات و ارتباطات ختم شود. شهرهای جنوبی کشور به ویژه جزیره زیبای کیش در بحث هتلینگ و خدماتی که به گردشگر ها باید بدهیم، مجهز تر است و جلسات هماهنگی در قالب دیدار و گفتگو شروع شده است.
سجادی تاکید کرد: طبق گزارشات رسیده یکشنبه هفته جاری وزیر راه قطر برای مذاکره در جهت میزبانی ایران از هواداران جام جهانی قطر در جزیره کیش حضور خواهند یافت. با برنامه ریزی پیش بینی شده مقرر شد نمایندگان مربوطه از وزراتخانه‌ گردشگری گرفته تا وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی و همچنین نماینده مدیریت مناطق آزاد در این دیدار حضور داشته باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала