یک شرکت هندی دو میلیون بشکه نفت روسیه را خرید

© Fotolia / Nightman1965یک شرکت هندی دو میلیون بشکه نفت روسیه را خرید
یک شرکت هندی دو میلیون بشکه نفت روسیه را خرید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2022
اشتراک
پالایشگاه نفت بهارات پترولیوم هند دو میلیون بشکه نفت مارک Urals روسیه را برای بارگیری در ماه مه خریداری کرده است. این خبر توسط نشریه The Hindu منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، منابع این نشریه می گویند پس از منعقد شدن این معامله، حجم ذخیره نفت روسیه توسط هند بر اساس قراردادهای نقدی از 24 فوریه به حداقل 16 میلیون بشکه رسیده است. این معادل کل واردات نفت این کشور از روسیه در سال 2021 است.
نفت در بازارهای جهانی تقریباً سه دلار ارزانتر شد + جزئیات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
نفت در بازارهای جهانی تقریباً سه دلار ارزانتر شد + جزئیات
علاقه به نفت روسیه در میان خریداران هندی به دلیل تخفیف های تعیین شده از سوی مسکو و عدم حضور تعداد زیادی از خریداران به دلیل تحریم های غرب افزایش یافته است. سوبرهمانیام جایشانکار، وزیر امور خارجه هند، دیروز در پارلمان به قانونگذاران گفت که روسیه همچنان یک شریک اقتصادی مهم است و تلاش‌هایی برای "ثبات کردن روابط اقتصادی بین هند و روسیه" انجام می‌شود.
5 آوریل، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت که واشنگتن در حال مذاکره با هند در تلاش برای متقاعد کردن این کشور برای امتناع از خریدن نفت روسیه است. وی خاطرنشان کرد که ایالات متحده "خوشحال خواهد بود که با هر کشوری که نفت و گاز از روسیه خریداری می کند شریک شود تا به آن کمک کند واردات سوخت روسیه را متوقف کند یا حداقل وابستگی خود را به روسیه کاهش دهد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала