زنی با شش وعده غذایی در روز 30 کیلوگرم وزن کم کرد

© Fotolia / Picture-Factoryزنی با شش وعده غذایی در روز 30 کیلوگرم وزن کم کرد
زنی با شش وعده غذایی در روز 30 کیلوگرم وزن کم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2022
اشتراک
لینا آدامز ساکن ملبورن و مادر دو فرزند با استفاده از یک رژیم غذایی خاص با شش وعده غذایی در روز 30 کیلوگرم وزن کم کرد. داستان این زن استرالیایی توسط روزنامه دیلی میل به اشتراک گذاشته شد.
به گزارش اسپوتنییک، خانم آدامز می گوید او در طی 11 ماه از شر اضافه وزن خلاص شد. این زن رژیمی داشت که 1639 کالری در روز دریافت می کرد. علاوه بر این، او هر روز تمرینات ورزشی 30 دقیقه ای در خانه انجام می داد که پیلاتس را با تمریناتی مانند "دوچرخه سواری"، پرش با تکان دادن دستان، بلند کردن نیم تنه از وضعیت نشسته و چرخش ترکیب می کرد.
مرد 50 ساله 50 کیلوگرم وزن کم کرده و در مورد چگونگی تغذیه مناسب تعریف کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
مرد 50 ساله 50 کیلوگرم وزن کم کرده و در مورد چگونگی تغذیه مناسب تعریف کرد
به گفته آدامز، او 6 بار در روز غذا می خورد، اما هر وعده غذایی بیش از 380 کالری ندارد. او توضیح می دهد: "صبحانه من اسموتی است، زیرا سرشار از مواد مغذی است، درست کردن آن آسان است و می توانید آن را تا زمانی که بچه ها را به مدرسه می روم بنوشید." این استرالیایی همچنین اسموتی ها را برای ناهار نیر ترجیح می دهد، اما گاهی اوقات این نوشیدنی ها را با ساندویچ های سبک، رول برنج و بوریتو با گوشت یا سالاد جایگزین می کند. برای میان وعده، آدامز تارت هویج و کدو سبز، تارت لیمو و کلوچه سیب را پیشنهاد کرده است.
خانم آدامز ادعا می کند که اکنون 54.5 کیلوگرم وزن دارد. او توانست 20 کیلوگرم اول را درطی شش ماه کم کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала