حضور بیرانوند در باشگاه پرسپولیس تهران در چه صورتی نهایی می‌شود؟

© IRNAعلیرضا بیرانوند
علیرضا بیرانوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2022
اشتراک
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران مشکلی برای بازگشت به جمع سرخپوشان ندارد اما باید باشگاه بلژیکی نظر نهایی خود را به باشگاه ایرانی اعلام کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، علیرضا بیرانوند در سال‌های اخیر یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی و پرسپولیس محسوب می‌شد اما با جدایی او از سرخپوشان نه پرسپولیس روزهای خوبی را درون دروازه تجربه کرد و نه بیرانوند توانست به عنوان لژیونر درخشان ظاهر شود.
بیرانوند زمانی که به فوتبال بلژیک منتقل شد، به یک نیمکت نشین محض تبدیل شد. او نتوانست در بلژیک و تیم آنتورپ موفق شود و به همین خاطر باشگاه بلژیکی او را به بواویشتا پرتغال قرض داد. بدبیاری‌های این بازیکن در پرتغال هم ادامه داشت و او درون این تیم نیز نتوانست خوب عمل کند تا در فوتبال پرتغال هم لقب یک ناکام را بگیرد.
بیرانوند زمانی که به رویال آنتورپ رفت، یکی از خریدهای گران این باشگاه لقب گرفت. به طوری که باشگاه بلژیکی بیش از یک میلیون یورو برای قرارداد این بازیکن و حدود ۷۰۰ هزار یورو برای رضایت نامه او به پرسپولیس پرداخت کرد.
علیرضا بیرانوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.11.2021
واکنش بیرانوند به حضورش در کتاب‌ رکورد های گینس + عکس
با این حال در سال منتهی به جام جهانی برای علیرضا بیرانوند اهمیت زیادی دارد که به تیمی برود تا بتواند در آنجا بازی کند.
پرسپولیس بعد از جدایی علیرضا بیرانوند حامد لک و بوژیدار رادوشوویچ را به عنوان دروازه بان همراه خود داشت اما رادو پرسپولیس را ترک کرد و حامد لک نیز به دلیل ضعف فنی از جمع سرخپوشان کنار گذاشته شده است تا پرسپولیسی ها در این شرایط حساس فصل را با احمد گوهری جوان پیش ببرند.
با این حال جذب یک دروازه‌بان برای سرخپوشان در اولویت قرار دارد و با توجه به شرایط علیرضا بیرانوند او نیز تمایل دارد تا به این تیم بازگردد.
با این حال به نظر نمی‌رسد که باشگاه بلژیکی به راحتی قید این خرید گران قیمت خود را بزند. در هر صورت اولویت پرسپولیس بر این است که بیرانوند را به صورت قطعی در اختیار بگیرد اما ممکن است باشگاه بلژیکی راه‌حل جذب قرضی را پیش روی پرسپولیس قرار ‌دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала