لاوروف هدف از انتشار مطالب جعلی در مورد بوچا را نام برد

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2022
اشتراک
لاوروف: جعل در مورد بوچا به منظور منحرف کردن تمرکز از تصمیم کی یف برای کنار گذاشتن پیشنهادات خود است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که جعل درباره بوچا برای منحرف کردن توجه از این واقعیت طراحی شده است که اوکراین تصمیم گرفته است از پیشنهادات خود در استانبول صرف نظر کند.
ما همه دلایلی داریم که باور کنیم این (تحریک در بوچا) به منظور منحرف کردن توجه از روند مذاکرات انجام شد تا توجه را از این واقعیت منحرف کرد که طرف اوکراینی، پس از استانبول، شروع به بازی برگشتی کرد، و سعی کرد این موضوع را مطرح کند. وی در شبکه تلویزیونی روسیا 24 گفت: شرایط جدید، اما چگونه فقط رسانه های غربی مطالب جعلی را در مورد شهر بوچا پراکنده کردند، مذاکره کنندگان اوکراینی سعی کردند روند مذاکرات را به کلی قطع کنند.
پیش از این، مقامات اوکراینی و رسانه‌ها ویدئویی را پخش کردند که ظاهراً در شهر بوچا، منطقه کی یف، جایی که اجساد کشته‌شدگان در جاده‌ها قرار دارند، فیلم‌برداری شده است. بسیاری از کاربران اینترنت اعتبار اتهامات کی یف علیه مسکو را زیر سوال بردند و خاطرنشان کردند که در نزدیکی اجساد روی زمین خونی وجود ندارد و برخی از کشته شدگان بازوبندهای سفیدی در آستین داشتند و ممکن است توسط نیروهای امنیتی اوکراین یا دفاع ارضی کشته شوند. همچنین کاربران متوجه شدند که "مرده ها" دستان خود را حرکت می دهند و با نگاه کردن به آینه عقب خودروی اپراتور، به نظر می رسد که یکی از "مرده ها" به محض عبور خودرو تغییر وضعیت می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала