ریزش سنگین کوه در جاده هراز و ماجرای این حادثه +ویدئو

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر کوه و جاده مرگ
کوه و جاده مرگ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2022
اشتراک
مسافران نوروزی و کاربران فضای مجازی از ریزش کوه در محور هراز آمل وحشت زده هستند.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی در دو روز گذشته در فضای مجازی که نشان می‌دهد در بخشی از جاده هراز ریزشو رانش کوه اتفاق افتاده است با واکنش‌های مختلفی در صفحات اجتماعی همراه شده است.
مسافران نوروزی حاضر در کیلومتر ۳۶ جاده هراز ریزش و رانش کوه ویدئوی این اتفاق هولناک را ضبط و منتشر کردند. آنها عنوان کردند این اتفاق در حالی رخ داده است که پلیس و راهداری در این شرایط حضور نداشتند و مردم ساعت‌ها در این گرد و خاک اسیر شده بودند و نمی‌توانستند از این محدوده تردد کنند.
اکبری، معاون سازمان راهداری در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها این گردوخاک را ناشی از فعالیت در معدنی در حوالی این منطقه دانست و گفت خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت. وی در ادامه عنوان کرد: "علت این حادثه هنوز مشخص نیست که به دلیل انفجار در معدن رخ داده است یا اجرای عملیاتی در این معدن سبب ریزش و رانشکوه شده است. ضمنم اینکه این گرد و خاک ناشی از این رانش آنقدر بزرگ بود که مردم ساعت‌ها در گرد و خاک ناشی از این اتفاق گیر کرده بودند و نمی‌توانستند از جاده هراز عبور کنند.
کاربران عنوان می‌کنند این اتفاق مرتبط به معدنی که در دل کوه حفر شده است می‌باشد و همین موضوع سبب ریزش و رانش کوه شده است و با کنایه عنوان می‌کنند این اتفاق نتیجه انفجار بدون کارشناسی برای ودجویی از خاک زمین است. بسیاری از کاربران از بابت اینکه این اتفاق صدمه‌ی جانی نداشته است خوشحالند. کاربرانی اما عنوان می‌کنند این اتفاق اولین بار نیست که رخ داده است و چند سالی هست که زیاد شاهد این اتفاقات هستیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала