درخواست روسیه برای نشست شورای امنیت در رابطه با اقدامات تحریک آمیز افراطی ها در بوچا در اوکراین

© Sputnik / Mikhail Markiv /  مراجعه به بانک تصاویر درخواست روسیه برای نشست شورای امنیت در رابطه با اقدامات تحریک آمیز افراطی ها در بوچا در اوکراین
درخواست روسیه برای نشست شورای امنیت در رابطه با اقدامات تحریک آمیز افراطی ها در بوچا  در اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2022
اشتراک
دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده روسیه در سازمان ملل اعلام کرد، روسیه با توجه به "تحریک آشکار رادیکال های اوکراینی" در شهر بوچا در نزدیکی کی یف که وزارت دفاع روسیه پیشتر آن را صحنه سازی توصیف کرده بود، درخواست تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل برای روز دوشنبه کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، معاون اول نماینده روسیه در سازمان ملل دیمیتری پولیانسکی در کانال تلگرامی خود نوشت: "در جریان تحریک آشکار رادیکال‌ های اوکراینی در بوچا، روسیه خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل برای بعدازظهر روز دوشنبه 4 آوریل شد."

به گفته وی، مسکو "دست تحریک کنندگان اوکراینی و حامیان غربی آنها را رو خواهد کرد."
ادامه واکنش ها به وقایع پیرامون شهر بوچا اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2022
ادامه واکنش ها به وقایع پیرامون شهر بوچا در اوکراین
پیشتر وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای ضمن تکذیب اتهامات کی یف درباره قتل عام در بوچا اعلام کرد که عکس‌ها و ویدئوهای منتشر شده توسط این رژیم مبنی بر "جنایات ارتش روسیه" در بوچا یک اقدام تحریک آمیز دیگر است.

پیش از این، مقامات اوکراینی و رسانه‌ها ویدئویی را از شهر بوچا در اوکراین منتشر کردند که اجساد کشته‌شدگان در خیابان ها را نشان می داد. کاربران متوجه شدند که "جسدها" دست های خود را حرکت می دهند و اندام های خود را جمع می کنند تا زیر چرخ های تجهیزات نظامی نرود. همچنین در آینه عقب خودروی فیلم بردار می توان دید که چگونه یکی از "مرده ها" به محض عبور خودرو از جای خود بلند می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала