خداحافظی کمدین مشهور هالیوود از سینما +عکس، ویدئو

© AFP 2023 / Justin Tallisجیم کری به قتل معشوقه ی سابقش متهم شد
جیم کری به قتل معشوقه ی سابقش متهم شد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2022
اشتراک
جیم کری، بازیگر و کمدین آمریکایی قصد دارد پس از بازی در دنباله جدید فیلم "سونیک"، اعلام بازنشستگی کند.
به گزارش اسپوتنیک، جیم کری، کمدین و بازیگر مشهور هالیوود در بخشی از مصاحبه‌ اخیر خود عنوان کرد: "بله قصد بازنشستگی دارم، احتمالا و در این مورد تا حد زیادی جدی هستم. البته بستگی دارد، اگر فیلمنامه‌ای با جوهر طلا نوشته شده باشد و تماشای آن فیلم برای مردم خیلی مهم باشد، ممکن است بار دیگر به بازیگری برگردم."
این کمدین و بازیگر در ۱۷ ژانویه ۱۹۶۲ (۲۷ دی ۱۳۴۰) در نیومارکت، انتاریو، کانادا به دنیا آمد. پدرش پرسی کری حسابدار و ساکسیفونیست جاز بود و به همین خاطر از کودکی در نمایش‌‌ها و برنامه‌‌های کمدی حضور داشت مادرش کاتلین هم یک زن خانه‌دار بود.
جیم کری کوچکترین عضو از چهار فرزند خانواده‌اش بود و از کودکی علاقه شدیدی به بازیگری داشت و به همین جهت همیشه سعی می‌کرد تا در اذعان عمومی به اجرای نمایش بپردازد و حتی برای دوستانش نمایش خصوصی بگذارد. او در سن ۱۹ سالگی از شهر تورنتو کانادا به لس آنجلس نقل مکان کرد و در منطقه هالیوود به برگزاری نمایش‌های کمدی تک نفره می‌پرداخت و به همین شکل آرام آرام وارد دنیای سینما و هالیوود شد.
کاربران زیادی ضمن تحسین این کمدین مشهور که همیشه خوش درخشیده، عنوان می‌کنند او در ژانر کمدی بی‌نظیر است و تاثیر گرفته از "جریس لوئیس" کمدین معروف و درگذشته آمریکایی می‌باشد. جمعی از کاربران معتقدند جریم کری نیز جزو افرادی است که شکست، رنج و مبارزه را می‌شناسد و راه خود را از طریق عمیق شدن پیدا کرده به همین دلیل او نیز فردی دارای قدردانی، حساسیت و درک زندگی است که برخواسته از عشق است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала