روسیه اتهامات کی یف درباره کشتار غیرنظامیان در روستای بوچا را رد کرد

© AFP 2023 / Sergey Venyavskyروسیه اتهامات کی یف در کشتارغیرنظامیان را رد کرد
روسیه اتهامات کی یف در کشتارغیرنظامیان را رد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اتهامات رژیم کی یف در قتل غیرنظامیان در روستای بوچا در منطقه کی یف را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اتهامات رژیم کی یف در قتل غیرنظامیان در روستای بوچا در منطقه کی یف را رد کرد.
تمام عکس‌ها و مطالب ویدئویی منتشر شده توسط رژیم کی‌یف که گویا به نوعی "جنایت" توسط پرسنل نظامی روسیه در شهر بوچا در منطقه کی یف گواهی می‌دهد، تحریک دیگری است.
در طول مدتی که این شهرک تحت کنترل نیروهای مسلح روسیه بود، حتی یک نفر از ساکنان محلی از هیچ اقدام خشونت آمیزی متحمل نشد. در شهرک‌های منطقه کی یف، پرسنل نظامی روسیه 452 تن کمک‌های بشردوستانه را برای غیرنظامیان تحویل و صادر کردند.
در تمام مدت زمانی که شهر تحت کنترل نیروهای مسلح روسیه بود و حتی بعد از آن، تا امروز در بوچا، ساکنان محلی آزادانه در شهر تردد می کردند و از ارتباطات تلفن همراه استفاده می کردند.
خروج از شهر بوچا مسدود نشد. همه ساکنان محلی این فرصت را داشتند که آزادانه از شهر در جهت شمالی، از جمله به جمهوری بلاروس خارج شوند. همزمان، حومه‌های جنوبی شهر، از جمله مناطق مسکونی، توسط نیروهای اوکراینی با توپخانه‌های کالیبر بزرگ، تانک‌ها و سامانه‌های موشک پرتاب چندگانه شلیک شد.
نیروی هوایی روسیه در شبانه روز گذشته 51 تاسیسات نظامی اوکراین را منهدم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2022
نیروی هوایی روسیه در شبانه روز گذشته 51 تاسیسات نظامی اوکراین را منهدم کرد
مایلیم به ویژه توجه داشته باشیم که تمامی واحدهای روسیه در 30 مارس، یک روز پس از دور گفتگوهای حضوری بین روسیه و اوکراین در ترکیه، به طور کامل از بوچا خارج شدند.
بنابراین، جای تعجب نیست که تمام به اصطلاح "شواهد جنایات" در بوچا تنها در روز چهارم، زمانی که افسران SBU و نمایندگان تلویزیون اوکراین به شهر رسیدند ظاهر شد.
همه اینها به طور غیرقابل انکاری تأیید می کند که عکس ها و فیلم های ویدئویی از بوچا تولید دیگری از رژیم کی یف برای رسانه های غربی است، همانطور که در ماریوپل با زایشگاه و همچنین در شهرهای دیگر اتفاق افتاد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала