انتشار مدارکی از دخالت آمریکا در ایجاد ویروس کرونا

© Depositphotos.com / Ralwelپزشکان هندی برای اولین بار جهش مضاعف ویروس کرونا را شناسایی کردند
پزشکان هندی برای اولین بار جهش مضاعف ویروس کرونا را شناسایی کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2022
اشتراک
مقامات ایالات متحده تحقیقات در مورد توسعه مصنوعی ویروس کرونای جدید در ووهان را تأمین مالی کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Vanity Fair، مقامات آمریکایی تحقیقات در مورد توسعه مصنوعی ویروس کرونای جدید در ووهان را تأمین مالی کرده و پس از شروع همه‌گیری، تمام شواهد مربوط به فعالیت‌های خود را از بین برده‌اند.
اثبات این ادعا بر اساس مکاتبات لو رفته بین وزارت بهداشت ایالات متحده و وزارت دفاع ایالات متحده و همچنین پیمانکاران آنها است.
بر اساس این مکاتبات، رسانه‌ها دریافتند که در سال ۲۰۱۷، آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی ایالات متحده (دارپا) کمک هزینه‌ای را برای برنامه جدیدی به نام PREEMPT اعلام کرده است که هدف آن یافتن پاتوژن‌های خطرناک در حیوانات، ظاهراً برای جلوگیری از ورود آنها به انسان قبل از "شیوع عفونت" بوده است.
چین پس از اعتراضات مردم از کشتن حیواناتی که صاحبان آنها به کرونا مبتلا شده اند خودداری می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2022
چین پس از اعتراضات مردم از کشتن حیواناتی که صاحبان آنها به کرونا مبتلا شده اند خودداری می کند
این برنامه، مطالعه‌ای بر روی کروناویروس خفاش‌ها بود که مشابه سارس است. این امر مستلزم مطالعه فناوری‌هایی است که به عفونت سلول‌های انسانی توسط این ویروس کمک می‌کند.
یک شرکت غیر انتفاعی کمتر شناخته شده EcoHealth Alliance به عنوان پیمانکار این برنامه انتخاب شده و از طریق این شرگت، کمک‌های مالی از طرف دولت ایالات متحده برای هزینه کار آزمایشگاهی در موسسه ویروس شناسی ووهان پرداخت شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала