گل‌‌هایی که بهتر است به رژیم غذایی اضافه شوند

© REUTERS / Eric Gaillardگل
گل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2022
اشتراک
رسانه: بیشتر گل‌ های خوراکی سرشار از ویتامین C هستند و هر کدام دارای مزایای فراوانی هستند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "بهداشت نیوز"، بیشتر گل‌ های خوراکی سرشار از ویتامین Cهستند و هر کدام دارای مزایای فراوانی هستند.
گل هیبیسکوس، گلبرگ‌های این گل قرمز زیبا حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که به کاهش سطح کلسترول بد در بدن و افزایش سطح کلسترول خوب کمک می‌کند. این گل برای افراد مبتلا به اختلالات کبدی عالی است. مصرف منظم گل هیبیسکوس سلامت پوست و مو را افزایش می‌دهد.
گل بنفشه، این گل دارای خواص ضد التهابی است و سلامت رگ‌های خونی را نیز افزایش می‌دهد. بنفشه برای درمان بیماری‌های تنفسی نیز مفید است. سرشار از پتاسیم است و به عملکرد قلب و عضلات کمک می‌کند.
استیک از گوشت مرمری گاو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.02.2022
گوشت گیاهی اسرائیل برای اروپا+ عکس
گل رز، شیر گل رز بسیار محبوب است و طعم خوبی دارد. مردم سراسر جهان به روش‌های مختلف گلبرگ و گل رز را در رژیم غذایی خود قرار می‌دهند. چینی‌های باستان از آن برای درمان اختلالات گوارشی و قاعدگی استفاده می‌کردند. این گل کم کالری، سرشار از آب و حاوی مقادیری ویتامین A و E است.
گل همیشه بهار، به دلیل استفاده موضعی برای زخم‌ها و درمان بیماری‌های پوستی به خوبی شناخته شده است. سلامت سلول‌ها را ارتقا می‌دهد و به طور بالقوه از سرطان جلوگیری می‌کند. گل همیشه بهار حاوی لوتئین (آنتی‌اکسیدانی که از آسیب‌های سلولی ناشی از رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند) در سلامت چشم و پوست بسیار موثر است.
گل اسطوخودوس، دم کردن یک چای با گلبرگ‌های تازه، یا آسیاب کردن آن‌ها به شکل خمیر و خوردنش، ممکن است مفیدتر باشد. این گیاه بر سیستم گوارشی شما اثر می‌گذارد، استرس را کاهش می‌دهد و به‌عنوان کمک‌کننده خواب ملایم عمل می‌کند. اسطوخودوس منبع خوبی از ویتامین A است.
متخصصان توصیه می‌کنند گل‌ها را تصادفی مصرف نکنید. با پزشک در مورد اینکه چه گل‌هایی برای شما بی خطر هستند، صحبت کنید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала