سرویس‌های مخفی پاکستان نقشه ترور نخست‌وزیر را کشف کردند

© AP Photo / Muhammad Sajjadسرویس‌های مخفی پاکستان نقشه ترور نخست‌وزیر را کشف کردند
سرویس‌های مخفی پاکستان نقشه ترور نخست‌وزیر را کشف کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2022
اشتراک
روزنامه محلی داون در پاکستان گزارش داد، فواد چودری، وزیر ارتباطات پاکستان گفت که سازمان های اطلاعاتی نقشه ترور عمران خان، نخست وزیر پاکستان را کشف کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه محلی داون در پاکستانفواد چودری، وزیر ارتباطات پاکستان گفت که سازمان های اطلاعاتی نقشه ترور عمران خان، نخست وزیر پاکستان را کشف کرده اند.
همانطور که چودری خاطرنشان کرد، پس از دریافت اطلاعات از سرویس های امنیتی، حفاظت از نخست وزیر "با تصمیم دولت" در این برهه زمانی تقویت شد. فیصل وودا، رئیس حزب حاکم انصاف نیز پیشتر بیانیه مشابهی را بیان کرده بود. وی اظهار داشت که توطئه ای علیه نخست وزیر در رابطه با امتناع وی از "کشور فروشی" در حال شکل گیری است. یکشنبه گذشته، نخست وزیر پاکستان در سخنرانی در اسلام آباد گفت که نامه ای حاوی شواهدی دال بر "توطئه بیگانگان" وجود دارد و طرف ذینفع هزینه اجرای آن را پرداخت کرده است. سپس مدعی شد که از سوی آمریکا تهدیدی دریافت کرده است و سپس اظهار داشت که اشتباه صحبت کرده است و این درباره "یک کشور دیگر" است.
یک جلسه پارلمانی در پاکستان برای روز یکشنبه برنامه ریزی شده است که در آن رای عدم اعتماد می تواند به نخست وزیر خان داده شود. در ابتدا قرار بود در 25 مارس جلسه ای برگزار شود، اما این جلسه همانند گذشته بارها به تعویق افتاد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала