کرونا در ایران؛ ۴۶ فوتی در شبانه روز گذشته

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر ابتلای تعداد زیادی از پرستاران در ایران به کرونا: رقم جدید
ابتلای تعداد زیادی از پرستاران در ایران به کرونا: رقم جدید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2022
اشتراک
وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که از دیروز تا امروز (۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و ۴۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در این کشور شناسایی شده که ۳۵۵ نفر از آنها بستری شدند.
به گزارش اسپوتنیک، از دیروز تا امروز ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و ۴۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شد که ۳۵۵ نفر از آنها بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۲۰۴ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۸۷۳ هزار و ۶۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
یک هزار و ۵۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌ های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۴۹ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در ایران انجام شده است.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران، در حال حاضر ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала