فیفا خواستار توضیح فدراسیون فوتبال ایران در مورد جلوگیری از ورود تماشاگران زن به ورزشگاه مشهد شد

© Photo / IRNAدلایل فدراسیون فوتبال ایران برای حضور نیافتن بانوان در ورزشگاه مشهد اعلام شد
دلایل فدراسیون فوتبال ایران برای حضور نیافتن بانوان در ورزشگاه مشهد اعلام شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2022
اشتراک
فدراسیون بین‌المللی فوتبال پس از اتفاقاتی که در حاشیه دیدار تیم ملی ایران و لبنان رخ داد و تماشاگران زن نتوانستند وارد ورزشگاه شوند، خواستار توضیح فدراسیون ایران شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روز سه شنبه نهم فروردین جاری در ورزشگاه امام رضا مشهد به مصاف تیم ملی لبنان رفت و در حضور تماشاگران موفق شد این تیم را دو بر صفر شکست دهد.
این پیروزی در حالی صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی را تکمیل کرد که اتفاقات حاشیه ای این دیدار همه چیز را تحت تاثیر قرار داد و بررسی این اتفاقات به هیات دولت، مجلس و نهادهای بین المللی کشیده شد.
مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
طرح سوال در مجلس از وزرای کشور و ورزش ایران درباره اتفاقات ورزشگاه مشهد
در شرایطی که اکثر نهادها از جمله هیات دولت، رئیس جمهور، رئیس و نمایندگان مجلس، دادستانی و ... خواستار بررسی و ارائه توضیحات مسئولان ورزش در مورد اتفاقات حاشیه ای مشهد شده اند، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد فدراسیون بین المللی فوتبال نیز در نامه ای به فدراسیون ایران خواستار ارائه توضیحات در مورد این اتفاقات شده است.
در نامه فیفا درباره جرایم احتمالی نظیر تعلیق هیج صحبتی نشده است و تنها خواستار توضیح در این خصوص شده است.
فیفا پیش از این در ارتباطاتی که با فدراسیون فوتبال ایران داشت خواسته بود زمینه حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم شود. با این حال در دیدار ایران و لبنان تعدادی از بانوان مقابل ورزشگاه حضور داشتند و خواستار ورود شدند که اجازه حضور در ورزشگاه به آنها داده نشد.
این در حالی است که به ادعای فدراسیون فوتبال بلیتی برای بانوان در نظر گرفته نشده بود و افرادی که مدعی خرید بلیت شده اند با هویت مردان اقدام به این کار کرده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала