سخنگوی کرملین: پرداخت بهای گاز صادراتی روسیه به روبل از 31 مارس آغاز نخواهد شد

© Sputnik / Alekseiy Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش کرملین به جلوه های جدید "فرهنگ سیاسی" آمریکا درمناظره بایدن و ترامپ
واکنش کرملین به جلوه های جدید فرهنگ سیاسی آمریکا درمناظره بایدن و ترامپ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2022
اشتراک
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه اعلام کرد مکانیسم های جدید برای پرداخت گاز روسیه به روبل از 31 مارس شروع به کار نمی کند، این یک فرآیند زمان بر است.
به گزارش اسپوتنیک، وی در پاسخ به این سوال که آیا دستورالعمل تدوین سازوکار تا 31 مارس به این معنی است که قوانین جدید از همان روز اجرایی می شود، گفت: "مطلقاً خیر. پرداخت و تحویل (گاز) فرآیندی زمان بر است."
رئیس شورای اروپا: از گاز روسیه صرف نظر کنید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2022
رئیس شورای اروپا: از گاز روسیه صرف نظر کنید
پسکوف افزود: "اینطور نیست که همه چیزهایی که فردا تحویل داده شود باید تا فردا عصر پرداخت شود. نه، این یک فرآیند طولانی تر است. اما از نظر تکنولوژیک ساده است."
23 مارس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از انتقال سیستم پرداخت بهای گاز طبیعی ارسالی به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و سایر کشورهایی اعمال کننده تحریم ها علیه مسکو به روبل برای جلوگیری از استفاده از دلار، یورو و تعدادی دیگر از ارزها در محاسبات، خبر داد. دولت روسیه تا 31 مارس، در هیئت مدیره شرکت گازپروم دستورالعملی را برای اصلاح قراردادهای موجود برای تبدیل ارز پرداختی در انها به روبل تصویب خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала