روسیه: پیشنهادهای مکتوب اوکراین نشان از تمایل کی یف برای مصالحه دارد

© Sputnik / Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Belarus /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: پیشنهادهای مکتوب اوکراین نشان از تمایل کی یف برای مصالحه دارد
روسیه: پیشنهادهای مکتوب اوکراین نشان از تمایل کی یف برای مصالحه دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2022
اشتراک
ولادیمیر مدینسکی رئیس هیئت مذاکره کننده و دستیار رئیس جمهور روسیه گفت پیشنهادهای مکتوب اوکراین که در مذاکرات استانبول ارائه شد، گواه از تمایل کی یف برای سازش و مصالحه دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر مدینسکی رئیس هیئت مذاکره کننده و دستیار رئیس جمهور روسیه گفت پیشنهادهای مکتوب اوکراین که در مذاکرات استانبول ارائه شد، گواه از تمایل کی یف برای سازش و مصالحه دارد.

مدینسکی گفت: " ما اولین پیشنهادات مکتوب آنها را گامی به سوی خود می دانیم.
ولادیمیر مدینسکی رئیس هیئت مذاکره کننده و دستیار رئیس جمهور روسیه گفت که پیشنهادهای اوکراین در مورد سیستم تضمین‌های امنیتی حاکی از آن است که این پیشنهادها در مورد سرزمین کریمه و دونباس اعمال نمی‌شود، بنابراین، در واقع، کی یف از بازگرداندن آنها از طرق نظامی خودداری می‌کند.
ترکیه: ۲۹ مارس مذاکرات روسیه و اوکراین در استانبول شروع می شود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2022
ترکیه: فردا مذاکرات روسیه و اوکراین در استانبول شروع می شود

رئیس هیئت مذاکره کننده روسیه گفت :"به منظور اجرای وضعیت غیرهسته ای غیر بلوکی، فهرستی از کشورهای ضامن که امنیت اوکراین را تضمین می کنند،. ضمانت‌های امنیتی برای قلمرو کریمه و سواستوپل اعمال نمی‌شود، یعنی اوکراین از تمایل خود برای بازگرداندن کریمه، سواستوپل با ابزار نظامی صرف نظر می‌کند و اعلام می‌کند که این امر تنها از طریق مذاکره امکان‌پذیر خواهد بود. البته این به هیچ وجه با موضع ما مطابقت ندارد، اما اوکراین رویکرد خود را تدوین کرده است."

وی تاکید کرد که تضمین های امنیتی برای اوکراین "در مورد قسمت هایی از اوکراین که او آن را مناطق جداگانه دونتسک و لوهانسک می نامد، اعمال نمی شود و اوکراین به طور جداگانه آنچه را که مناطق مجزا هستند را بررسی می کند و روسیه آن را آنگونه که می خواهد بررسی می کند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала