بحرین و اسرائیل به توافق رسیدند

© Sputnik / Vladimir Vyatkinبحرین و اسرائیل به توافق رسیدند
بحرین و اسرائیل به توافق رسیدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2022
اشتراک
وزرای خارجی اسرائیل و بحرین در حاشیه نشست النقب توافقنامه‌ای را برای همکاری‌های آتی بین تل‌آویو و منامه امضا کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تایمز اسرائیل، لاپید و الزیانی توافق چارچوب همکاری را در حاشیه نشست النقب برای همکاری آتی بین دو طرف امضا کردند و وزراتخانه های خارجه اسرائیل و بحرین برای هدایت این همکاری‌ها تلاش خواهند کرد.
لاپید در توئیتر درباره نشست النقب که امروز بین وزیران خارجه اسرائیل، آمریکا، مصر، بحرین، امارات و مغرب برگزار شد، گفت: این نشست بین ما چیزی است که مردم فکر می‌کردند نمی‌تواند اتفاق بیفتد، اما اشتباه می‌کردند. این اتفاق افتاد زیرا ما به آن ایمان داشتیم، این اتفاق افتاد زیرا این چشم‌اندازی است که ما برای آینده منطقه خود در نظر گرفتیم.
وی افزود: شب گذشته تصمیم گرفتیم اجلاس النقب را به یک مجمع دائمی تبدیل کنیم و با همکاری نزدیکترین دوستمان، ایالات متحده، امروز درها را به روی مردم منطقه از جمله فلسطینی‌ها باز کردیم تا به آنها پیشنهاد کنیم مسیر ترور و ویرانی را جایگزین کنید و پیشرفت و موفقیت آینده خود را به اشتراک بگذارید.
نشست وزیران چهار کشور عربی با اسرائیل و آمریکا با موج محکومیت برخی از کشورهای منطقه همراه شده است که آن را خیانت به آرمان فلسطین و به زیان منافع ملت‌های منطقه توصیف کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала