تأثیر نشست اوپک پلاس بر قیمت نفت

© Photo / IRNAجواد اوجی، وزیر نفت ایران
جواد اوجی، وزیر نفت ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2022
اشتراک
اوجی: لابی و رایزنی با کشورهای عضو اوپک پلاس ادامه دارد و امیدواریم با تصمیمات خوبی که در این نشست اوپک پلاس توسط اعضا گرفته خواهد شد اتفاقات خوبی رقم بخورد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، جواد اوجی، وزیر نفت ایران روز 28 مارس (دوشنبه) اظهار داشت که 27-مین نشست اوپک پلاس، نشست مهمی است. لابی و رایزنی با کشورهای عضو اوپک پلاس ادامه دارد و امیدواریم با تصمیمات خوبی که در این نشست اوپک پلاس توسط اعضا گرفته خواهد شد اتفاقات خوبی رقم بخورد.
وزیر نفت ایران با اشاره به نشست اوپک پلاس در روز پنجشنبه گفت: "این، نشست مهمی است و قطعا بر قیمت نفت در هفته‌ها و ماه‌های آینده تاثیر گذار خواهد بود".
آلمان نسبت به منفعت اوپک از تحریم‌های روسیه هشدار داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2022
آلمان نسبت به منفعت اوپک از تحریم‌های روسیه هشدار داد
بیست و هفتمین نشست اوپک پلاس در حالی روز پنجشنبه برگزار خواهد شد که قیمت طلای سیاه متاثر از ریسک‌های سیاسی، اکنون بالای ۱۲۰ دلار در هر بشکه قرار دارد.
بیش از یک ماه از عملیات ویژه روسیه در اوکراین می‌گذرد و هفته گذشته نیز حملات نیروهای مسلح یمن به تاسیسات نفتی عربستان باعث تقویت قیمت‌ها در بازار نفت شد.
عربستان بعد از این حملات اعلام کرد که مسئولیتی در قبال تعادل بازار نفت ندارد و این موضوع قیمت نفت را تا یک درصد در روز افزایش داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала