شناسایی و دستگیری 5 باند فروش سلاح و مهمات در استان ایلام ایران

© Photo / IRNAشناسایی و دستگیری 5 باند فروش سلاح و مهمات در استان ایلام ایران
شناسایی و دستگیری 5 باند فروش سلاح و مهمات در استان ایلام ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2022
اشتراک
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام اعلام کرد در سال جاری تعداد 5 باند خرید و فروش سلاح و مهمات در استان شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ علی جمشیدپور رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: امسال در راستای شناسایی و برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات ۹ طرح در سراسر استان به مرحله اجرا گذاشته شد که ماحصل آن کشف ۹۲۳ قبضه سلاح و بیش از ۱۵ هزار مهمات و ۲۷قبضه نارنجک و دستگیری ۸۶۲ متهم بوده است.
وی با اشاره به اینکه از ۵ باند شناسایی شده تعداد ۵۸ قبضه سلاح کشف و ضبط شد، افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۳۵ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در سطح استان بودیم.
 قاچاق انسان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2022
سردسته باند بین المللی قاچاق انسان در ایران دستگیر شد
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام در ادامه به برخورد قاطع با اراذل و اوباش در استان اشاره و تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۸ نفر از اراذل و اوباش به اتهام اخلال در نظم عمومی جامعه دستگیر و تعداد ۶۵۵ نفر نیز از اراذل و اوباش ضمن اخذ تعهد تحت مراقبت پلیس قرار گرفتند.
وی نظارت بر اماکن عمومی را از برنامه‌های پلیس در سال جدید خواند و خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های کنترلی در رابطه با اصناف و بازاریان و برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه و کالاهای غیرمجاز از دیگر برنامه‌های پلیس امنیت عمومی در سطح استان است.
این مسوول انتظامی اضافه کرد: طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری مزاحمان خیابانی در جهت امنیت و رفاه حال مردم و مسافران نوروزی و بازدید و سرکشی از اماکن و صنوف با هدف اعمال محدودیت‌های کرونایی و ارتقا سلامت جامعه را از برنامه‌های پلیس امنیت در ایام نوروز خواند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала