انهدام پدافند هوایی اوکراین توسط موشک اسکندر روسیه + ویدئو

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Пуск баллистической ракеты оперативно-тактического ракетного комплекса "Искандер-М" с полигона Капустин Яр в Астраханской области
Пуск баллистической ракеты оперативно-тактического ракетного комплекса Искандер-М с полигона Капустин Яр в Астраханской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه از انهدام پدافند هوایی اوکراین توسط موشک های اسکندر خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد موشک‌ روسی اسکندر، موقعیت سامانه پدافند هوایی "بوک" اوکراین در نزدیکی کی یف را منهدم کرد.
در این تصاویر، موقعیت سامانه "Buk-M1" اوکراین را در حالت آماده باش نشان می دهد. این موقعیت توسط یک پهپاد شناسایی - تهاجمی روسی که در منطقه هدف پرواز می کند، تحت کنترل است. به دنبال آن یک انفجار عظیم رخ می دهد که نشان می دهد موشک "اسکندر-ام" با یک ضربه دقیق، "بوک" را منهدم می کند.
این وزارتخانه افزود: در موقعیت شناسایی سامانه موشکی ضدهوایی "بوک" نیروهای مسلح اوکراین، یک حمله موشکی توسط مجموعه عملیاتی - تاکتیکی اسکندر انجام شد که کنترل اصابت توسط یک هواپیمای بدون سرنشین انجام شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه دفاعی نیروهای مسلح اوکراین با اصابت دقیق به هدف منهدم شد.
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که با حمایت نیروهای مسلح روسیه، نظامیان جمهوری های خلق لوهانسک و دونباس در حال تدارک حمله هستند، اما صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала