افزایش شمار مصدومین حادثه آتش سوزی در قشم

© Photo / Tasnim News Agencyآتش سوزی گسترده در تهران
آتش سوزی گسترده در تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2022
اشتراک
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه هرمزگان، تعداد نهایی مصدومین حادثه آتش سوزی الهیه قشم را ۲۱ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۷ نفر که دچادر مسمومیت حاد استنشاقی شده بودند توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ قشم به بیمارستان منتقل و ۱۳ نفر خدمات سرپایی در محل دریافت کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، دکتر حسین قاسمی ظهر امروز (۶ فروردین ماه) در تشریح این خبر افزود: در بین مصدومین این حادثه ۵ کودک ۳ تا ۱۲ ساله نیز بوده نیز بوده که ۲ نفر از آنها به بیمارستان منتقل شده است.
وی ضمن تقدیر از پرسنل اورژانس ۱۱۵ قشم به خاطر پوشش امدادی این حادثه گفت: از دقایق اولیه این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس با ۹ تکنسین خبره در محل حضور یافته و اقدامات درمانی لازم را ارائه کردند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه هرمزگان ادامه داد: ساعت۴:۳۰ بامداد امروز، گزارش یک مورد حریق در شهرک الهیه قشم به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ ارسال و از همان دقایق اولیه تیم های اورژانس ۱۱۵ و آتش نشانی در محل حضور دارند. سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده است.
قاسمی بیان کرد: ساختمانی مذکور یک ساختمان مسکونی چهار طبقه است که ظاهرا زیر زمین آن انبار چوب بوده که به علت شدت حریق ساختمان ریزش کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала