مدودف: جهان تک قطبی به پایان رسیده است

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر مدودف نایب رئیس شورای امنیت روسیه
مدودف نایب رئیس شورای امنیت روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2022
اشتراک
نایب رئیس شورای امنیت روسیه در چارچوب وضعیت اوکراین به ارزیابی اقدامات کشورهای غربی علیه روسیه پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت روسیه در چارچوب وضعیت اوکراین به ارزیابی اقدامات کشورهای غربی علیه روسیه پرداخت و گفت: "ایالات متحده دیگر ارباب سیاره زمین نیست".
"دمیتری مدودف اظهار دشت: "دنیای تک قطبی به پایان رسیده است. آمریکایی ها دیگر ارباب سیاره زمین نیستند."
وی درباره عملیات ویژه نظامی و نگرش جامعه روسیه نسبت به آن، از جمله کسانی که کشور را ترک می کنند، اظهار نظر کرد.
وی درباره روسیه هراسی صحبت کرد و گفت که آیا اروپا قادر به امتناع از گاز روسیه است یا خیر. نایب رئیس شورای امنیت همچنین اقدامات کشورهای غربی را مورد ارزیابی قرار داد.
آمریکا خواستار مجازات عربستان به دلیل حمایت از روسیه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2022
در آمریکا خواستار مجازات عربستان به دلیل "حمایت از روسیه" شدند
گفتنی است، عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع به جلو نرفت.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала