Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

آمریکا و اتحادیه اروپا اجازه دور زدن تحریم ها را به روسیه نمی دهند

© Sputnik / Vitaly PodvitskiСанкционный шлагбаум ЕС и США
Санкционный шлагбаум ЕС и США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2022
اشتراک
ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا توافق کردند که روسیه را از استفاده از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم ها منع کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا قصد خود را برای مبارزه فعالانه برای اطمینان از عدم استفاده روسیه از ارزهای دیجیتال برای تلاش برای دور زدن تحریم های اعمال شده توسط کشورهای غربی در ارتباط با عملیات نظامی در اوکراین را تأیید کردند. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا در پایان گفتگو این نتیجه را اعلام کردند.در این گزارش آمده است: "ما قصد داریم همکاری نزدیک‌تری را در مبارزه با استفاده غیرقانونی از دارایی‌های دیجیتال، از جمله سوء استفاده از آن‌ها برای دور زدن تحریم‌های چندجانبه که در پاسخ به تهاجم نظامی بی‌دلیل روسیه به اوکراین اعمال شده بود را اعلام کنیم".
در این بیانیه، ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا همچنین قصد خود را برای توسعه همکاری در زمینه امنیت سایبری، از جمله حمایت از دولت اوکراین "در تضمین انعطاف پذیری سایبری و دفاع سایبری آن قبل از مبارزه با سوء استفاده از ارزهای مجازی" تایید نمودند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала