متخصص تغذیه از چهار نوشیدنی برای کاهش کلسترول بد در خون نام برد

© Photo / Pixabay / Apple deng متخصص تغذیه از چهار نوشیدنی برای کاهش کلسترول بد در خون نام برد
متخصص تغذیه از چهار نوشیدنی برای کاهش کلسترول بد در خون نام برد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2022
اشتراک
جولی آپتون، متخصص تغذیه آمریکایی، چهار نوشیدنی را نام برد که به کاهش سطح کلسترول بد در خون کمک می کند.
به گزارش اسپوتنیک، توصیه های این متخصص در نشریه Eat This, Not That!(این را بخور، نه آن!) منتشر شده است.
جولی آپتون برای مبارزه با کلسترول بالا، نوشیدن چای را توصیه می کند. این متخصص تغذیه تصریح کرد: چای به دلیل وجود ترکیبات گیاهی فلاونوئیدها در ان برای قلب مفید است که به کاهش سطح کلسترول و همچنین بهبود سلامت عروق خونی کمک می کند.
آب انار نیز سرشار از فلاونوئیدها و حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به کاهش سطح کلسترول کمک می کند. آپتون به مطالعاتی اشاره می کند که نشان می دهد آب انار 100 درصد رشد پلاک های کلسترول را کند می کند.
 راه رفتن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.02.2022
نشانه‌های بالا بودن سطح کلسترول در پاها کدامند؟
یکی دیگر از نوشیدنی های مفید برای مبارزه با کلسترول بد شراب قرمز است، زیرا حاوی کاتچین و آنتوسیانین است که سطح آنرا کاهش می دهد. با این حال، آپتون از نوشیدن بیش از یک لیوان شراب در روز برای زنان و بیش از دو لیوان شراب برای مردان برحذر داشت. علاوه بر این، او به کسانی که مشروبات الکل نمی نوشند توصیه نمی کند که شروع به نوشیدن شراب برای اهداف دارویی کنند.
به گفته آپتون، شیر جو دوسر نیز می تواند سطح کلسترول بد را کاهش دهد، زیرا سرشار از بتا گلوکان است که به تجزیه آن کمک می کند. با این حال، این متخصص تغذیه توصیه می کند که فقط مارک هایی از نوشیدنی هایی را انتخاب کنید که حاوی قند نیستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала