ضارب مسلح زن دزفولی در تهران دستگیر شد +عکس، ویدئو

© Fotolia / Jacob Lundمبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو
مبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2022
اشتراک
فردی که چندی پیش با سلاح کلاشینکف اقدام به ضرب و جرح یک زن در ملأعام کرده و کلیپ آن در فضای مجازی پخش شده بود، دستگیر شد.
به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش ویدئویی کوتاه از ضرب و شتم یک خانم در خیابان‌های شهرستان دزفول توسط فردی مسلح در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع به سرعت توسط نیروهای پلیس پیگیری شد.
سرهنگ "روح‌الله گراوندی" فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در باره این حادثه گفت: "پس از متواری شدن متهم، موضوع دستگیری به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. ابتدا توسط مامورین دو نفر از همدستان متهم دستگیر و پس از آن کاراگاهان ویژه پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شرق تهران گردیده و با هماهنگی مرجع قضایی، طی یک عملیات پیچیده و مقتدارانه و منسجم پلیسی در شرق تهران متهم اصلی را دستگیر نمودند."
سرهنگ گراوندی، تصریح کرد متهم هیچ‌گونه ارتباطی با نهاد های نظامی و دولتی نداشته و علت ضرب و جرح، اختلافات خانوادگی بوده است. وی با اشاره به کشف سلاح کلاشنیکف و خودروی به‌کار رفته در صحنه جرم، یادآور شد: تلاش و زحمات شبانه‌روزی دادستان عمومی و انقلاب دزفول و پشتیبانی خبری سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهرستان در راستای همکاری با پلیس آگاهی قابل تقدیر است. ضمن اینکه تأمین امنیت مردم شریف شهرستان دزفول خط قرمز پلیس بوده و این فرماندهی هیچ گونه تعارف و مماشاتی با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت نخواهد داشت.
کاربرن ضمن ابراز تاسف بسیار از افزایش آمار جرائم در ایران، عنوان می‌کنند چرا باید فردی در خیابان با خود سلاح جنگی حمل کند و جان رهگذران را به خطر بیندازد. این کاربران معتقدند باید برای برخی جرائم محکومیت‌های سنگینی در نظر گرفته شود تا درس عبرتی برای سایرین باشد. جمعی از کاربران فرصت را غنیمت شمردند و نیوی انتظامی را تحسین کردند. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند داشتن سلاح در خوزستان و حمل آن برایشان معمایی حل نشده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала