پلیس راهور به رانندگان قانونمند جایزه می‌دهد +عکس

© Photo / IRNAپلیس راهور ایران
پلیس راهور ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2022
اشتراک
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از اهدای جوایز به رانندگان بدون تخلف در ایام نوروزی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور در یک گفتگوی خبری گفت: "به رانندگان بدون تخلف و تصادف در ایام تعطیلات نوروزی، ۶ دستگاه خودرو و ۳۰ دستگاه موتورسیکت برقی هدیه داده خواهد شد."
سرهنگ عین‌الله جهانی با اشاره به هدیه پلیس راهور به رانندگان قانونمدار در ایام نوروز ۱۴۰۱، اظهار کرد: "در راستای تشویق و ترویج رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی لحاظ کردیم و یکی از این برنامه‌ها جایزه به رانندگان قانونمند است. این رانندگان از طریق دوربین‌ها و به صورت سیستمی رصد شده و افرادی که تخلف و تصادف نداشتند، شناسایی می‌شوند، سپس پس از ارزیابی سیستمی، قرعه‌کشی نیز به صورت سیستمی انجام خواهد شد."
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور، درباره نحوه‌ی قرعه‌کشی نیز گفت این قرعه‌کشی در برنامه زنده تلویزیونی انجام خواهد شد. و این موضوع از طریق پیامک به اطلاع رانندگان رسیده است.
کاربران با کنایه عنوان می‌کنند این طرح تشویقی از جییب خود مردم برای آنها است، ضمن اینکه چندان جالب نیست و بهتر است در طول سفرهای نوروزی به رانندگان هشدار داد که قوانین رانندگی را رعایت کنند تا از تصادفات جلوگیری شود.
کاربرانی نیز این سوال را مطرح می‌کنند که با چه منطقی قرار است این هدایا تقسیم شود و چه رانندگانی در لیست قرعه خودرو و یا موتور خواهند بود. جمعی از کاربران هم عنوان می‌کنند موضوع قرعه‌کشی یک حالت نمادین است تا رانندگان بیشتری به رعایت قوانین رانندگی تمایل نشان دهند و اینکه مردم این وعده‌ها را واقعی نمی‌دانند بسیار بد است و جای تاسف دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала