باز هم تقصیر پوتین است؟ نارضایتی فزاینده در آمریکا به دلیل افزایش شدید قیمت ها

© REUTERS / Kevin Lamarqueباز هم تقصیر پوتین است؟ نارضایتی فزاینده در آمریکا به دلیل افزایش شدید قیمت ها
باز هم تقصیر پوتین است؟ نارضایتی فزاینده در آمریکا به دلیل افزایش شدید قیمت ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2022
اشتراک
خوانندگان نشریه آمریکایی دیلی میل، از بایدن به دلیل افزایش شدید قیمت سفرهای هوایی انتقاد کردند.
به گزارش اسپوتنیک، طبق داده های رسانه ها، هزینه سفرهای هوایی از ابتدای سال ۲۰۲۲ نسبت به سال قبل ۳۶ درصد افزایش یافته است. این امر هم تحت تأثیر افزایش تقاضا پس از دو سال همه‌ گیری کووید-۱۹ و هم تحت تأثیر افزایش بی سابقه قیمت سوخت بود.
بسیاری از کاربران ابراز عقیده کردند که اتهامات وارده به روسیه در شرایط فعلی بی معنی است و تنها رئیس جمهور آمریکا را باید مسئول دانست.
بایدن اگر به سادگی تصمیمات ناکارآمد خود را که به صنعت نفت و گاز لطمه می زند تغییر می داد، می توانست از بسیاری از این اتفاقات جلوگیری کند. با این وجود، او پوتین را سرزنش می کند، این اتفاق بیش از یک سال است که اتفاق می افتد.
ادیزلو به شوخی گفت: اما بایدن آسیاب‌ های بادی را روی هواپیماها قرار می‌دهد و همه چیز را تصمیم می‌گیرد.
کاندیرو گفت: من خیلی نگران افزایش شدید هزینه پروازها نیستم، زیرا به زودی هیچ یک از ما قادر به تهیه غذا نخواهیم بود.
ترن گفت: بایدنومیکس به ما تورم جانبی می دهد. کاربر دیگری به نام SmartethanU گفت: جو به صورت رایگان پرواز می کند. او اهمیتی نمی دهد.
تگزاس 202020 با تمسخر گفت: اجازه دهید حدس بزنم، پوتین مقصر است؟ قطعاً زوال عقل جو نیست. لیبرال‌ ها واقعاً باید هزینه بیشتری برای بلیط هواپیما و بنزین بپردازند، زیرا آنها به این آشفتگی رای دادند! خوانندگان آن را خلاصه کردند.
در هفته‌های اخیر، در پس‌زمینه افزایش قیمت سهام نفت در ایالات متحده، هزینه سوخت در پمپ بنزین‌ها افزایش یافته است. علاوه بر این، هفته قبل، ایالات متحده و بریتانیا ممنوعیت واردات نفت روسیه را برای افزایش فشار بر مسکو به دلیل عملیات ویژه در اوکراین اعلام کردند. از جمله، واشنگتن واردات سایر منابع انرژی از جمله گاز طبیعی را ممنوع کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала