پلیس برای تردد در جاده های ۵ استان ایران هشدار داد

© Photo / IRNAپلیس برای تردد در جاده های ۵ استان ایران هشدار داد
پلیس برای تردد در جاده های ۵ استان ایران هشدار داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2022
اشتراک
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ایران اطلاع داد که با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در ۵ استان بارش شدید باران و برف پیش بینی شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی گفت: همزمانی سفرهای نوروزی با یکدیگر همچنین ظرفیت محدود شبکه معابر منجر به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از ساعات روز و عمده این ترافیک نیمه‌سنگین نیز در جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی و زیارتی مشاهده شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطر نشان کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، برای امروز در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی بارش شدید باران و برف پیش‌بینی شده و هموطنانی که قصد سفر را به این استان‌ها دارند، حتماً تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.
وی افزود: در محورهای استان‌های جنوبی همچون بوشهر، هرمزگان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان نیز، وزش باد شدید و بروز پدیده گرد و خاک و کاهش میدان دید رانندگان پیش‌بینی شده است.
شیرانی درباره وضعیت تصادفات در جاده‌های کشوربیان داشت: بنابر آخرین آمار تا به امروز در تصادفات ایام نوروز، 247 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند (33 نفر در شهرها و 214 نفر در جاده‌ها).
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала