اقدام نامتعارف هنرپیشه ایرانی پس از مهاجرت +ویدئو

© AFP 2023 / Behrouz Mehriثبت ملی مهارت های عشایری در ایران
ثبت ملی مهارت های عشایری در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.03.2022
اشتراک
پرستو صالحی، مدتی پس از مهاجرتش به ترکیه کشف حجاب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پرستو صالحی، هنرپیشه ایرانی که غالبا در فضای مجازی حواشی زیادی داشت با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش از تصمیم خود برای برداشتن کامل حجابش خبر داد و بار دیگر پس از مهاجرتش به ترکیه نیز حاشیه‌ساز شد.
او ویدئویی سیاه و سفید از خودش با کلاهی بر سر در حال قدم زدن در برف‌ها منتشر کرد که صدای فروغ فرخزاد در حال دکلمه‌ی شعر معروفش "و این منم زنی تنها در آستانه فصلی سرد" بر روی تصاویر شنیده می‌شود او در ادامه‌ی ویدئو کلاه را از سر برمی‌دارد و به دور پرتاب می‌کند.
این هنرپیشه ایرانی که در ویدئوهای پس از مهاجرتش با کلاه از خود تصویر و ویدئو منتشر می‌کرد در شرح پست این ویدئو نوشت: " آغازی دوباره، اینبار به دور از اجبار، رها، همچون پرستوها. ولی این پرستو دیگه نمی‌تونه به آشیانه خودش برگرده… می‌بینم آن شکفتنِ شادی را پروازِ بلند آدمیزادی را آن جشنِ بزرگ روز آزادی را… . (هوشنگ ابتهاج )"
کاربران نظرات متفاوتی عنوان می‌کنند. جمعی معتقدند حجاب یک مسئله شخصی است و این هنرپیشه ایرانی نیز تصمیم گرفت پس از این بدون حجاب باشد و دیگران نباید در این باره اظهارنظر کنند. اما غالب کاربران به این ویدئو واکنش‌های خنده‌دار نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند مگر آن کلاه حجاب بود که حالا او را برداشته است. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند برخی برای بیشتر دیده شدن چنین گزینه‌هایی را انتخاب می‌کنند.
برخی بر این عقیده اند که در کشور ایران رفتار بسیاری از هنرمندان از سوی طرفدارانشان الگو برداری می شود و اقدامات نامتعارف بازیگران مطرح می تواند خواه یا ناخواه تاثیر منفی بر طرفداران آنها که در ایران و در چارچوب قوانین اسلامی زندگی میکنند، بگذارد و به آنها آسیب بزند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала