پیام نوروزی رئیسی: امسال مسئله اشتغال مسئله اول دولت است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ابراهیم رئیسی
 ابراهیم رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2022
اشتراک
رئیس جمهور ایران در پیام نوروزی از مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه در سال جاری ان‌شاالله مسئله اشتغال مسئله اول ماست اظهار داشت: بیکاری منشاء همه مصیبت‌های اقتصادی و اجتماعی است و حمایت از تولید در صدر برنامه‌های دولت خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در نخستین پیام نوروزی خود به ملت ایران در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه ملت ایران بدون تردید امسال نتیجه استقامت و ایستادگی خود را خواهند دید، گفت: اولین پیام نوروزی اینجانب به‌عنوان خادم جمهور، پیام کار و تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه برای ساختن ایرانی قوی و پیشرفته است. هیچ ملتی بدون کار متراکم و استفاده از حداکثر منابع انسانی و طبیعی به جایی نرسیده و سال جدید و قرن جدید برای همه ما باید آغاز دور جدیدی از کار مولّد، مفید، ثمربخش و پیشرفت‌آفرین باشد.
امیدوارم سال جدید، سال پایان یافتن کرونا در سراسر جهان و خاتمه جنگ و آوارگی در همه کشورهای جهان باشد.
اسپوتنیک سال 1401 را به همه شما خوانندگان گرامی تبریک می گوید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2022
اسپوتنیک، نوروز 1401 را به همه شما خوانندگان گرامی تبریک می گوید
سال جدید و قرن جدید برای همه ما باید آغاز دور جدیدی از کار مولّد، مفید، ثمربخش و پیشرفت‌آفرین باشد.
یاد همه‌ی مجاهدان، شهیدان و ایثارگرانی را که برای سربلندی اسلام و ایران عزیز در قرن گذشته کوشیدند و در رأس آنان امام بزرگوارمان که بی‌شک خورشید تابناک قرن 14 است، گرامی می‌دارم.
بار دیگر، نوروز و شروع سال جدید را به شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم و برای همه شما در سال جدید آرزوی موفقیت سلامت، خوشبختی و پیروزی دارم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала