بررسی احتمال مذاکرات روسیه و اوکراین در سوئیس

© Sputnik / Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Belarus /  مراجعه به بانک تصاویر بررسی احتمال مذاکرات روسیه و اوکراین در سوئیس
بررسی احتمال مذاکرات روسیه و اوکراین در سوئیس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2022
اشتراک
دانشمند علوم سیاسی، مذاکره بین مسکو و کی‌یف در سوئیس را غیرممکن می داند.
به گزارش اسپوتنیک، آندری سوزدالتسف، دانشمند روس علوم سیاسی اعلام کرد: تنها یک کشور بی طرف می تواند میانجی در مذاکرات روسیه و اوکراین باشد. سوئیس که سال ها این وضعیت را حفظ کرده بود، آن را از دست داده است.
وی افزود: سوئیس پس از حمایت از تحریم های ضد روسیه برای مسکو سمی شد.
آندری سوزدالتسف، دانشمند علوم سیاسی، می گوید که سوئیس شرایط لازم برای یک نشست در سطح بالا را برآورده نمی کند. برگزاری مذاکرات بین مسکو و کی‌یف در سوئیس که پلتفرم خود را برای این امر ارائه کرده است غیرممکن است.
وی ادامه داد: اگر ما در مورد یک نشست در سطح بالا صحبت می کنیم، نه حتی یک جلسه ریاست جمهوری، بلکه، فرض کنید، در سطح وزرای خارجه، آنگاه یک پلتفرم کاملاً تثبیت شده برای ترکیه وجود دارد. [رجب طیب رئیس جمهور ترکیه] اردوغان با مسکو و کی‌یف در ارتباط است. بلاروس، جایی که هیئت ها در آنجا ملاقات کردند، توسط طرف اوکراینی به عنوان یکی از شرکت کنندگان در مناقشه سمی در نظر گرفته می شود. استفاده از سوئیس در حال حاضر معکوس است، زیرا این کشور به طور کامل درگیر جنگ تحریم ها علیه روسیه است، نمی شود آن را یک کشور بی طرف برای آینده در نظر بگیریم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала