نسل بعدی کابین هواپیما +فیلم

© Sputnik / Maksim Blinovهواپیما
هواپیما - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2022
اشتراک
کانسپت‌های چند لایه کابین هواپیما معمولا هدف‌شان به حداکثر رساندن فضا در کابین هواپیمای موجود بوده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت "krdo"، کانسپت‌های چند لایه کابین هواپیما معمولا هدف‌شان به حداکثر رساندن فضا در کابین هواپیمای موجود بوده است. یکی دیگر از مفاهیم مطرح شده تحت عنوان AirSleeper ارائه صندلی با قابلیت تبدیل شدن به تختخواب صاف برای مسافران و علاوه بر آن ارائه فضایی برای کار یا استراحت بوده است.
کانسپت‌های چند لایه کابین هواپیما که یکی از ویژگی‌های فهرست برگزیده کابین کریستال بوده‌اند معمولا هدف‌شان به حداکثر رساندن فضا در کابین هواپیمای موجود بوده است. یکی دیگر از مفاهیم مطرح شده تحت عنوان AirSleeper ارائه صندلی با قابلیت تبدیل شدن به تختخواب صاف برای مسافران و علاوه بر آن ارائه فضایی برای کار یا استراحت بوده است. یکی دیگر از مفاهیم ارائه شده در فهرست نهایی نامزدهای برنده شدن کانسپت Explorer است که توسط شاخه‌ای از خطوط هوایی ملی آلمان و وابسته به لوفتهانزا ارائه شده است.
در این طرح یک هواپیمای خصوصی با سیستم پروژکتور داخلی وجود دارد که به سقف کابین و برخی از دیواره‌های اجازه می‌دهد تا با برجستگی باورنکردنی و به غایت طبیعی با صحنه‌های و تصاویر زیر آب پوشانده شوند. Air Sleeper و Explorer هنوز در مراحل طراحی هستند، اما دیگر نامزدهای رقابت کریستال کابین مانند صندلی کلاس تجاری غیر خوابیده Airlounge Collins Aerospace تکمیل شده اند. این طرح توسط آژانس طراحی PriestmanGoode ارائه شده که با شرکت هواپیمایی فنلاندی Finnair همکاری دارد و هدف از طرح ارائه شده توسط آن آژانس ایجاد فضای خصوصی کافی پیله مانند برای مسافران بوده است.
از دیگر ایده‌های ارائه شده می‌توان به The Booth اشاره کرد که اکنون بر روی یکی از هواپیماهای A۳۵۰ خط هوایی ویرجین آتلانتیک در کابین کلاس بالای آن هواپیما پیاده‌سازی شده است یک صندلی کاناپه شو برای دو نفر که بر روی آن صفحات لمسی وجود دارد و با یک میز تکمیل شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала