فرمانده نیروی هوایی ایران : اخبار خوبی از ساخت هواپیمای بدون سرنشین بزودی اعلام می‌شود

© IRNAامیر سرتیپ خلبان حمید واحدی
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2022
اشتراک
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به فعالیت‌های نهاجا درخصوص ساخت هواپیمای بدون سرنشین گفت: به زودی اخبار بسیار خوبی از ساخت هواپیمای بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی اعلام خواهیم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در دزفول افزود: فعالیت‌های بسیار خوبی درخصوص هواپیماهای بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش انجام شده و تعدادی رونمایی شده است.
وی با بیان اینکه در آینده نزدیک اخبار بسیار خوبی در این زمینه اعلام می‌شود، ادامه داد: اقدامات خوبی برای به روز کردن و ارتقای تسلیحات نیروی هوایی انجام شده است.
انهدام اهداف دشمن با بمب یاسین ۹۰ در رزمایش نیروی هوایی ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2021
انهدام اهداف دشمن با بمب یاسین ۹۰ در رزمایش نیروی هوایی ایران
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: شاید تجهیزات ما قدیمی باشند ولی با توانمندی‌های صنعتگران داخلی توانسته‌ایم سیستم‌های ناوبری، اسلحه، رادار و اویونیک را با علم روز تجهیز و ارتقا دهیم.
وی افزود: خدا را شکر اکنون در توانایی بالایی به سر می‌بریم و در چهار رزمایش اخیر، مهمات و تسلیحات ساخت صنعتگران داخل، وزارت دفاع و نیروی هوایی را استفاده کرده‌ایم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص تهدیدهای دشمنان گفت: اکنون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که اگر دشمن قصد تعدی به خاک میهن اسلامی را داشته باشد، هزینه‌های سنگینی متحمل خواهد شد.
امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه دکترین ایران اسلامی، دفاعی است، اظهارداشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی آماده‌تر از همیشه بوده و برای مقابله با دشمن سرپا است.

بیستمین نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور روز شنبه در آیینی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و مسوولان دزفول و اندیمشک در پایگاه چهارم شکاری دزفول گشایش یافت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала