دو نوع تمرینات ورزشی موثر برای کاهش وزن

© Depositphotos.com / Gstockstudioدو نوع تمرینات ورزشی موثر برای کاهش وزن
دو نوع تمرینات ورزشی  موثر برای کاهش وزن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2022
اشتراک
یک متخصص تغذیه انگلیسی دو نوع تمرینات ورزشی موثر را برای کاهش وزن را معرفی کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Times Now ، مایکل موسلی، پزشک و مجری مشهور تلویزیون معتقد است که بهترین تمرینات ورزشی برای کاهش وزن، شنای سوئدی و اسکات هستند . این متخصص با رژیم های غذایی سخت بدون پروتئین مخالف است چون فرد خواستار لاغر شدن نه تنها چربی، بلکه توده عضلانی خود را نیز از دست می دهد. موسلی برای حفظ عضلات توصیه می کند حداقل 50 گرم پروتئین خالص را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید. به نظر او کاهش وزن بدون آسیب به سلامتی تنها با ترکیبی از رژیم غذایی متعادل و فعالیت بدنی امکان پذیر است.
Девушка с бананом - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2022
میوه ای مفید برای سلامتی پوست و کاهش وزن
آنچه به تمرینات ورزشی مربوط می شود ، این متخصص تغذیه معتقد است که شنای سوئدی بهترین نوع تمرینات ورزشی است که می توان آنرا به تنهایی انجام داد. این تمرینات ورزشب نه تنها بالاتنه را تقویت می کند و باعث کاهش وزن می شود، بلکه کیفیت خواب را نیز بهبود می بخشد. موزلی انجام حدود 40 بار شنای سوئدی در روز و پیاده روی یا دوچرخه سواری را توصیه می کند.
به گفته این متخصص انگلیسی، اسکات نیز بسیار مفید است، زیرا حداکثر تعداد عضلات را درگیر می کند وزردپی ها ( تاندون ها) را نیز تقویت می کند. علاوه بر این، اسکات یکی از بهترین راه ها برای فعال کردن مغز است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала