گفت‌و‌گوی تلفنی ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه‌ای پوتین و مکرون در خصوص اوکراین

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время телефонного разговора с главой Донецкой народной республики Александром Захарченко и главой Луганской народной республики Игорем Плотницким
Президент РФ Владимир Путин во время телефонного разговора с главой Донецкой народной республики Александром Захарченко и главой Луганской народной республики Игорем Плотницким - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2022
اشتراک
روسای جمهور روسیه و فرانسه در یک تماس تلفنی در خصوص وضعیت اوکراین گفت‌و‌گو کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام داشت که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به صورت تلفنی با همتای فرانسوی خود درباره وضعیت اوکراین گفتگو کرده است.
سرویس مطبوعاتی کرملین افزود: به ابتکار طرف فرانسوی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه، تلفنی گفتگو کرد. تبادل نظر در مورد وضعیت اطراف اوکراین ادامه یافت.
کرملین تصریح کرد: در این زمینه، رویکردهای اصلی طرف روسی برای توسعه توافقات احتمالی تشریح شد. پوتین و مکرون، روسای جمهور دو کشور توافق کردند که در تماس باشند.
پوتین و صدراعظم آلمان درباره تحولات اوکراین گفتگو کردند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2022
مذاکره مهم پوتین و صدراعظم آلمان درباره تحولات اوکراین
در ۲۴ فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای ارائه حفاظت از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد. مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی است. وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که این عملیات تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را با تسلیحات با دقت بالا هدف قرار می دهد. از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند. علاوه بر این، غرب کمپین سانسوری را علیه رسانه‌ های خارجی زبان روسی به دلیل درگیری در اوکراین به راه انداخته است، وب‌ سایت‌ها و برنامه‌ ها را مسدود کرده و دسترسی به اسپوتنیک و آرتی را در یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مسدود یا محدود کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала