پوتین: نسل کشی در دونباس در حال انجام بود

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: نسل کشی در دونباس در حال انجام بود
پوتین: نسل کشی در دونباس در حال انجام بود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه اعلام نمود که هدف از عملیات نظامی فدراسیون روسیه خلاص شدن از شر نسل کشی در دونباس است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در سخنانی اعلام نمود که دونباس در معرض نسل کشی قرار داشت، هدف عملیات نظامی روسیه رهایی از آن بود.
پیش از این، ولادیمیر پوتین رئیس جمهمور روسیه اظهار داشت که الحاق کریمه به روسیه تصمیمی درست و به موقع بود؛ کافی است به آنچه اکنون در دونباس در حال رخ دادن است نگاه شود.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که ساکنان دونباس که مخالف کودتا دولتی بودند، مورد نسل کشی قرار گرفتند، هدف عملیات ویژه روسیه نجات مردم از این اتفاق بود.

رئیس جمهور روسیه در جریان کنسرتی به مناسبت سالگرد الحاق کریمه به روسیه گفت:" مردمی که در دونباس زندگی می کردند، با کوتای دولتی (در اوکراین) موافقت نکردند. علیه آنها عملیات نظامی تنبیه سازماندهی شد... آنها را محاصره کردند، و هدف گلوله باران و حملات هوایی قرار داشتند. هدف و انگیزه اصلی عملیات ما در دونباس، نجات مردم از این درد و رنج ها بود."
پوتین درباره رزمایش در اوکراین: آنها  به مرزهای ما چسبیده اند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2022
پوتین: روسیه از حمله کی‌یف به دونباس و کریمه جلوگیری کرد
ولادیمیر پوتین رئیس جمهمور روسیه گفت که در هفته های دشوار فوریه-مارس 2014 ساکنیان کریمه و سواستوپول شجاعت و میهن پرستی خود را نشان داده و در مقابل نازی ها و رادیکال ها ایستادگی کردند.

پوتین افزود:" مردم این مناطق متحد شده و پیروز شدند و آگاهانه انتخاب انتخاب کردند که با روسیه باشند. سال های گذشته نشان داد که تصمیم الحاق چقدر تصمیم درست و به موقعی بوده است. کافیست نگاهی به تحولات اخیر دونباس بیاندازیم، همه چیز گویا است و مشخص است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала